آغاز ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کرخه نور حمیدیه

به همت پیشکسوتان ایثار و شهادت کلنگ ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کرخه نور حمیدیه به زمین زده شد.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه‌معصومه(س) و آغاز دهه کرامت کلنگ ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کرخه نور حمیدیه به زمین زده شد.

در آئین کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کرخه نور که در روستای طویبه از توابع شهرستان حمیدیه انجام شد، فرمانده سپاه حمیدیه، فرماندار این شهرستان و جمع زیادی از رزمندگان دفاع مقدس شهرستان‌های اهواز و حمیدیه حضور داشتند.

قرار است این مجموعه فرهنگی ورزشی به همت جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان‌های اهواز و حمیدیه و ستاد بزرگداشت حماسه 9 مهر در زمینی به مساحت 3 هکتار ساخته ‌شود.

سید صاحب سید نور، یکی از رزمندگان و سخنگوی ستاد بزرگداشت 9 مهر در این ارتباط گفت: همیشه حس می‌کردیم شهدای منطقه دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید کاری برای آنها انجام دهیم.

وی افزود: بر همین اساس دوستان رزمنده اهواز و حمیدیه گرد هم جمع شدند و تصمیم گرفتند که با کمک همدیگر یک مجموعه فرهنگی ورزشی به نام شهدای کرخه نور ساخته شود.

سخنگوی ستاد بزرگداشت 9 مهر خاطرنشان کرد: این مجموعه فرهنگی ورزشی به نام و یاد همه شهدای کرخه نور از سراسر کشور نامگذاری شد که امیدوارم ادای دینی به آنها باشد.

سید نور در پایان عنوان کرد: این نخستین اقدام از سوی ستاد بزرگداشت 9 مهر است که انجام می‌شود و برنامه‌های دیگری نیز در آینده اجرا می‌شود.

901

کد خبر: 819814

وب گردی

وب گردی