طرح‌های محمود عباس برای سازش با اسرائیل شکست خورده است/هیچ طرحی جایگزین مقاومت نیست

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: طرح‌های محمود عباس برای سازش با اسرائیل با شکست روبه‌رو شده است.

به گزارش ایسکانیوز ، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی نشست خبری با عنوان «مسجد‌الاقصی اولویت اسلامی» که عصر امروز در خبرگزاری قدس برگزار شد گفت: رژیم صهیونیستی طرحی دارد که فقط به گیت‌های هوشمند محدود نمی‌شود، بلکه این اقدامات در چارچوب یک استراتژی صهیونیستی است تا در تمام فلسطین سیطره یابد تا همه جا را یهودی‌سازی کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد‌الاقصی را در راستای سوءاستفاده از موقعیتی که برایش بوجود آمده برشمرد و تأکید کرد: طرح رژیم صهیونیستی موقتی نیست، اگر این گیت‌ها برچیده شوند این رفتارها ادامه دارد و هدف اصلی آن‌ها احیای بنای هیکل سلیمان است.

وی تأکید کرد: طرح‌های محمود عباس برای سازش با اسرائیل با شکست روبه‌رو شده است.

ابوشریف با بیان اینکه «قرارداد قرن» یک قرارداد صهیونیستی از طرف آمریکا است، اظهار داشت: این قرارداد از سوی حکومت های عربی که در میان مردمانشان جایگاهی ندارند امضا شده و سعی می‌کنند از طریق ترامپ به خود محبوبیت دهند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: اقدام اخیر صهیونیست‌ها فرصت خوبی برای فلسطین است تا آرمان فلسطین را به روال خود برگردانند.

ابوشریف کنفرانسی را که مدتی قبل در ریاض به ریاست ترامپ برگزار شد نشان‌دهنده عزم جدی صهیونیست‌ها و آمریکا برای حذف فلسطین عنوان و تأکید کرد: فلسطین باید به تظاهرات خود ادامه دهد، مردم فلسطین به تنهایی نمی‌توانند عمل کنند و نیازمند یاری امت‌های دیگر هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه در میان مبارزان جوانانی هستند که انتفاضه دوم را ندیده‌اند، اظهار داشت: هیچ طرحی جایگزین مقاومت نیست و تنها هدف طرح‌های صهیونیستی سیطره به تمام فلسطین است.

ابوشریف خاطر نشان کرد: در حال حاضر 60 درصد کرانه باختری تحت سیطره رژیم صهیونیستی قرار دارد در حالی که آنها با یک طرح دیگری در تلاش هستند تا نوار غزه را جدا کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان تأکید کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی یک فرصت خوبی است که همه امت اسلامی باید از آن استفاده کنند که این نیازمند یک تلاش مضاعف از سوی همه مسلمانان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 819820

وب گردی

وب گردی