کشف بیش از ۵۳۰ کیلوگرم مواد افیونی در سراوان

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۵۳۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات تعقیب و گریز مرزبانان در مرز سراوان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ محمد ملاشاهی گفت: مأموران مستقر در مرز‌های شهرستان سراوان در راستای تشدید طرح‌های عملیاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک شدند و آن را تحت تععقیب قرار دادند.


جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با واکنش به موقع مرزبانان، قاچاقچیان که خود را در تنگنا و محاصره نیرو‌های عملیاتی دیدند با ر‌ها کردن محموله قاچاق و استفاده از عوارض طبیعی منطقه از محل متواری شدند.


سرهنگ ملاشاهی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، افزود: در این عملیات مرزبانان موفق شدند علاوه بر توقیف خودروی تویوتا، ۵۳۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب سپاه پاسداران در این عملیات، گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و مرزبانی منسجم‌تر و استوارتر از گذشته ازمرز‌های جنوب شرق کشور پاسداری می‌کنند و اجازه کوچکترین تحرکی را به متجاوزان و سوداگران مرگ نخواهند داد.

کد خبر: 819831

وب گردی

وب گردی