هاشمی طبا: عنوان یا سمت در کابینه دوازدهم نمی خواهم/اولویت دولت جوان گرایی باشد

معاون اسبق رییس جمهور گفت: با وجود اینکه فکر می کنم  باید از نیروهای جوان استفاده شوداما همواره در جهت کمک به دولت آماده ام.

سیدمصطفی هاشمی طبا، معاون اسبق رییس جمهوری امروز سه شنبه 3 مرداد در کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری با بیان این که امروز براساس مکتب فایده گرایی صحبت میکنیم، گفت: در این مکتب مثلا در یک شرکتی هر کسی بخواهد به فایده خود صحبت کند کسانی که زیر نظر مدیران هستند متوجه صحبتها نمیشوند بنابرین رضایت مدیر فایده خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هنگام تغییر سازمان ها مدیر آن سازمان تغییر میکند و همچنین عملکرد آن سازمان با توجه به رویکرد مدبر تغییر خواهد کرد..
هاشمی طبا ادامه داد: مهندسان زندگی مردم را میسازند و زندگی مردم ساختن هم آن است که روزبروز زندگیشان از انچه که است بهتر شود.

سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: من مدعو اینجا هستم که بنده را به همایش نقش مهندسی ملی مکانیک در ساخت و ساز شهری دعوت کردند نقش مهندسان مکانیک در امر ساختمان اجتناب ناپدید است ، امیدوارم این همایش ها در سال های آینده در زمینه اصلاح کشاورزی تاثیر داشته باشد.
وی تصریح کرد:سیستم کشاورزی یکی از مهم ترین موضوعات موثر در اصلاح حیات کشور است، که بخش عظیمی از آن به مهندسان کشاورزی مربوط می شود.
او در خصوص گمانه زنی های حضورش در بدنه دولت دوازدهم به عنوان معاون رئیس جمهور، اظهار داشت: من به جوان گرایی معتقد هستم. در سن ۳۳ سالگی سمت وزیری را عهده دار شدم . درحال حاضر با وجود اینکه فکر می کنم باید از نیروهای جوان استفاده شوداما همواره در جهت کمک به دولت آماده ام.
وی خاطر نشان کرد: من به دنبال عنوان یا سمت نیستم، در هر مسئولیتی که بتوانم کمک می کنم.

402

کد خبر: 819945

وب گردی

وب گردی