همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و آلومینیوم جنوب کشور

نشست مشترکی به منظور بحث و تبادل نظر درخصوص همکاری‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی بین این واحد عظیم آموزش عالی و آلومینیوم جنوب که در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد واقع شده است، برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این جلسه که با دعوت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد، رئیس، معاونین، مدیران و اساتید این واحد دانشگاهی و آلومینیوم جنوب حضور داشتند که در مورد راههای همکاری درحوزه های مختلف کاری از جمله انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، دایر کردن رشته های مورد نظر آلومینیوم و تربیت نیروی کار متخصص توسط دانشگاه، همکاریهای آموزشی و فرهنگی فی مابین همفکری و بحث و تبادل نظر شد.
مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع آلومینیوم جنوب، استخدام نیروی انسانی برای شرکت را براساس تخصص و مهارت متقاضیان دانست و از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد درخواست نمود نسبت به تربیت دانشجویانی که از نظر تخصصی ومهارتی رشته های مورد نظر این شرکت توانمندی لازم را داشته باشند اقدام نمایند تا در آینده بتوان از نیروهای بومی منطقه که شرایط لازم برای استخدام دارا هستند استفاده کرد.

وی برگزاری چنین جلساتی را فرصت مناسبی برای ارتباط و پیوند دانشگاه و متخصصان صنعت کشور استفاده کافی کرد.
در این جلسه همچنین مقرر گردید براساس تفاهم نامه فی مابین روند گزینش علمی، برگزاری آزمونهای استخدامی و انجام مصاحبه های استخدامی آلومینیوم جنوب توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد انجام شود. لازم به ذکر است پروژه آلومینیوم جنوب، بزرگترین طرح آلومینیوم کشور می باشد که ظرفیت تولید 300 هزار تن را خواهد داشت که با توجه به کل تولید فعلی آلومینیوم کشور که معتدل 350 هزار تن می باشد، این پروژه به تنهایی تقریبا معادل کل کشور تولید آلومینیوم خواهد داشت.

200

کد خبر: 819956

وب گردی

وب گردی