مصاحبه دکتری تخصصی متاخران  دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد 

مصاحبه دکتری تخصصی متاخرانی که نتوانسته‌اند در اولین بازه زمانی تعیین شده در مصاحبه دکتری استان خراسان رضوی  شرکت کنند، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ مرداد سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با اقدامات و برنامه ریزی های مناسب و اطلاع رسانی کامل، اولین بازه مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از 23 لغایت 26 تیرماه با موفقیت در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
دکتر رضا اشرف زاده اظهارکرد: داوطلبانی که نتوانسته‌اند در اولین بازه زمانی تعیین شده در مصاحبه دکتری استان خراسان رضوی شرکت کنند، می‌توانند با مراجعه به واحد مشهد، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ مرداد از ساعت ۸ لغایت ۱۳ برای انجام مصاحبه خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: مصاحبه داوطلبان دکتری در 73 رشته / گرایش (40 گروه در رشته های علوم انسانی و مابقی در سایر رشته ها ) در دانشکده فنی و مهندسی واحد مشهد برگزار خواهد شد.
معاون‌ آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به میزان بالای رضایتمندی داوطلبان و همچنین رضایتمندی بازرسان سازمان مرکزی از برگزاری مصاحبه دکتری این استان در واحد مشهد اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعیه‌ها، زمان و مکان دقیق مصاحبه، درج اطلاعات در وب سایت و کانال تلگرامی، ارسال پیامک به داوطلبان در نوبت‌های مختلف توسط روابط عمومی و ... از عوامل مهم رضایتمندی داوطلبان این آزمون است

203

کد خبر: 819968

وب گردی

وب گردی