بازدید مسئول کمیته برنامه ریزی علوم ورزشی وزارت علوم از امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت

دکتر عباس گائینی مسئول کمیته برنامه ریزی علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش ها و تجهیزات مختلف علوم ورزشی و امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بازدید کرد.  

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عباس گائینی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی با مثبت ارزیابی کردن امکانات و تجهیزات ورزشی این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی، بسیار مجهز و در حد استاندارد بسیار بالایی است.
این استاد دانشگاه تهران همچنین در بخش دیگری از بازیدخود، امکانات و خدمات آزمایشگاهی رشته تربیت بدنی این دانشگاه را در دو بخش انسانی و حیوانی مورد بازدید قرار داد و از آن به عنوان یک برند در منطقه برای تجاری سازی در این زمینه در راستای درآمد زایی این واحد برای خدمات علمی بیشتر در بخش علوم ورزشی دانست.
وی یادآور شد این واحد دانشگاهی شرایط برگزاری دوره دکتری فیزولوژی ورزشی را دارا ست و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری می توانند رساله های خود را در این واحد دانشگاهی به انجام برسانند.
دکتر گائینی در پایان این بازدید، در جلسه ای با که با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس واحد مرودشت و استادان گروه تربیت بدنی این واحد دانشگاهی در دفتر ریاست برگزار شد شرکت کرد و از حمایتهای بسیار ارزنده دکتر حسینی و تلاشهای خوب مسئولین و استادان گروه تربیت بدنی این واحد در ایجاد و راه اندازی چنین آزمایشگاههایی تقدیر و تشکر کرد و اعلام همکاری همه جانبه خود و همکارانش را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اعلام کرد.
200

کد خبر: 820123

وب گردی

وب گردی