بختیاری زاده :بخش زیاد مربیگری ذاتی است/باید به مربیان جوان هم بها بدهیم

سهراب بختیاری زاده که از کاندیدای سرمربیگری تیم ملی جوانان هم بود در نهایت به تیم دسته یکی صبای قم پیوست 

بختیاری زاده در گفت و گو با ایسکانیوز، گفت: برای هدایت تیم ملی جوانان با من تماس گرفتند ولی هیچ جلسه رسمی نداشتیم. بعد از پیشنهاد صبای قم من در نهایت تصمیم گرفتم که با این تیم کار کنم.

او که مدرک B آسیا را دارک و تا به حال در جایی مربیگری نکرده در این مورد می گوید:مربیان با تجربه امروز همان مربیان بی تجربه سالهای گذشته هستند. بالاخره هر کس باید از جایی کار خودش را شروع کند

بختیاری زاده ادامه داد: اینکه بخواهیم روی مربیان بی تجر حساسیت داشته باشیم یا اینکه فقط بخواهیم به مربیان با تجربه 50 ساله بازی بدهیم، روش درستی نیست و در هیچ کجای دنیا هم یک چنین چیزی را نمی بینید. شما نگاه کنید چند مربی با تجربه بالای 50 سال می شناسید که تیم را به دسته دوم برده است. پس این ملاک خوبی نیست.

او که چند روز مانده به آغاز لیگ یک مسوولیت این تیم را بر عهده گرفته است، گفت: کار کردن در هر شرایط و دوره ای سختی های خودش را دارد. یک مقداری مربیگری ذاتی است به هر حال خیلی بهتر بود اگر من می توانستم خودم تیمم را ببندم ولی حالا که دیرتر به صبا آمدم قطعا چند هفته زمان نیاز هست تا بتوانم این تیم را ببندم.

او در مورد رقابت بسیاری از مربیان هم دوره خودش در لیگ یک افزود:باید به مربیان جوان بها داد اینکه یک عده خاص بیایند وسالها برای خودشان در فوتبال جولان بدهند.

603

کد خبر: 820214

وب گردی

وب گردی