انهدام۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بروجرد منهدم و بیش از ۵۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا دلیری صبح امروز (چهارشنبه 4 مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال 96 چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بروجرد منهدم شد.

وی بابیان اینکه از این چهار باند 57 کیلو و 307گرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های این شهرستان این باندها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در چهارماهه نخست امسال با تلاش مأموران چهار باند سوداگر مرگ متلاشی و دو هزار و 73فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگیر شدند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس جهت اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز در اسرع وقت موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 به این فرماندهی اطلاع دهند.

دلیری همکاری و تعامل را نشان از آگاهی مردم نسبت به پلیس دانست و خاطرنشان کرد: پلیس تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی و تأمین امنیت اجتماعی مردم به کار می‌گیرد.

901

کد خبر: 820237

وب گردی

وب گردی