گیتی‌پسند متکی به توانایی فردی است/ مقابل بهترین تیم آسیا به دنبال شگفتی هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان پیش از دیدار با گیتی پسند در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷ گفت :در این رقابت‌ها هیچ تیم لبنانی موفق نشده یک تیم ایرانی را شکست دهد به همین خاطر فشار روی حریف ایرانی است.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم فوتسال گیتی پسند امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال 2017 آسیا در ویتنام به مصاف تیم بانک بیروت لبنان خواهد رفت.

دژان دیدوویچ، سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت پیش از این دیدار در مصاحبه با سایت AFC گفت: گیتی پسند بهترین تیم این مسابقات به شمار می‌آید. در تاریخ این رقابت‌ها هیچ تیم لبنانی موفق نشده است یک تیم ایرانی را شکست دهد به همین خاطر فشار روی آنهاست نه بر روی ما. اما تیمی که تاکنون شکست نخورده است امکان دارد بسیار خطرناک باشد. ما باید در بازی امروز صبور باشیم و به بازی دسته جمعی روی بیاوریم.

وی افزود: ما تمام بازی‌های گیتی پسند را نگاه کردیم. کاملا نقطه قوت آنها را شناسایی کردیم. نقطه قوت گیتی پسند توانایی فردی بازیکنانش مخصوصا حسن زاده و اسماعیل پور است. با تماشای بازی‌های آنها تاکنون مخصوصا در بازی مقابل نماینده ژاپن متوجه شدیم که آنها تیمی بازی نمی‌کنند بلکه بر توانمندی فردی متکی هستند. این در مقایسه با سبک بازی ما کاملا متفاوت است زیرا ما تیمی بازی می‌کنیم و هیچ بازیکنی بزرگتر از تیم نیست. همه بازیکنان سهمی برای خود دارند و به نظرم در بازی امروز با بازی گروهی و صبر می‌توانیم شگفتی آفرین باشیم.

602

کد خبر: 820303

وب گردی

وب گردی