چشمی زوج احتمالی منتظری در خط دفاع استقلال

با وجود تلاش ها و رایزنی های صورت گرفته برای حل مشکل محرومیت سه ملی پوش امید استقلال کمیته انضباطی زیر بار بخشش نرفت.

به گزارش ایسکانیوز ، تاکید بر محرومیت سه بازیکن جوان استقلال از هفته اول لیگ هفدهم بحران عجیبی اردوی این تیم را فرا گرفت چون علیرضا منصوریان با کمبود بازیکن در خط دفاع روبه رو شده و برای انتخاب زوجی مناسب برای پژمان منتظری به دردسر افتاد به خصوص که مدافع برزیلی این تیم نیز با آسیب دیدگی روبه رو است.


در شرایطی که سرمربی استقلال روی زوج حسینی – منتظری برای هفته های آغازین لیگ هفدهم برنامه ریزی کرده بود محرومیت مدافع جوان آبی ها از سوی کمیته انضباطی در کنار مهدی قائدی و امید نورافکن تمام برنامه های منصوریان را نقش بر آب کرد تا استقلال با بحران کمبود مدافع مسافر برزیل ایران شود.


لئوناردو پادووانی دیگر مدافع استقلال هم با مصدومیت دست به گریبان است تا به این ترتیب منصوریان و مربیان استقلال چاره ای جز تغییر پست برخی بازیکنان برای مدیریت این بحران نداشته باشند. گفته می شود در تازه ترین تصمیم، منصوریان قصد دارد از روزبه چشمی بازیکن تازه بازگشته استقلال که تجربه بازی در پست دفاع آخر را در کارنامه دارد به عنوان زوج منتظری در مصاف با صنعت نفت بهره ببرد و پیرو این تغییر از بازیکنانی دیگر به عنوان هافبک دفاعی در میانه میدان استفاده کند.

602

کد خبر: 820308

وب گردی

وب گردی