زیرساخت‌های شهرک صنعتی ایران‌خودرو در قزوین به زودی ایجاد می‌شود

استاندار قزوین گفت: تمامی مجوزهای لازم برا ساخت شهرک صنعتی ایران‌خودرو در قزوین از قبیل سند زمین، انشعابات آب، برق و گاز و ارائه تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی توسط دستگاه‌های اجرائی در دست پیگیری است.

به گزارش ایسکانیوز، فریدون همتی درباره ایجاد شهرک صنعتی ایران‌خودرو در استان قزوین اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با شرکت ایران خودرو، شهرک صنعتی ایران‌خودرو با هدف ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار در شهرستان تاکستان ایجاد می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه این طرح در چند فاز و به صورت زمان‌بندی اجرا می‌شود گفت: در فاز نخست و دو طرح سرمایه‌گذاری این شرکت، 200 هکتار از اراضی استان برای ایجاد شرکت شهرک‌های صنعتی ایران خودور در شهرستان تاکستان واگذار می‌شود که قطعه سازان این شرکت در آن مستقر خواهند شد.

همتی تصریح کرد: تفاهمنامه واگذاری زمین جهت ایجاد شهرک با امضای مدیران دستگاه‌های متولی وارد فاز عملیاتی شده و با اجرای این طرح و استقرار پیمانکاران مطرح ایران خودرو و قطعه‌سازان در این شهرک زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به میزان قابل توجهی در استان فراهم خواهد شد‌.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به ساخت شهرک تخصصی قطعه‌ سازی آمادگی کامل داریم و با تفاهمنامه‌های منعقد شده ، امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای احداث شهرک ایران خودرو در سریع ترین زمان ممکن فراهم می‌شود‌.

استاندار قزوین بیان کرد: تمامی مجوزهای لازم برا ساخت شهرک صنعتی ایران‌خودرو در قزوین از قبیل سند زمین، انشعابات آب، برق و گاز و ارائه تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی توسط دستگاه‌های اجرائی در دست پیگیری است.

همتی ادامه داد: در ابتدای کار یک شرکت قطعه ساز آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این شهرک بعد از اخذ مجوزهای لازم اعلام کرده است که اشتغالزایی 300 نفری را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این شرکت‌ها باید از نیروهای بومی استفاده شود عنوان کرد: بحث تولید و اشتغال در گرو سه ضلع دولت، تولیدکننده و کار آفرین است و با توجه به این مهم، باید به سمت ارتقای کیفیت محصولات و پایین آوردن قیمت تولیدات حرکت کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه مردم امروزه به دنبال محصول با کیفیت هستند در گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد: اگر محصولات ایرانی با کیفیت تولید شوند مردم قدرت خرید خود را در جهت خرید اجناس ایرانی هدایت خواهند کرد و بازار اقتصاد و کالای ایرانی رونق خواهد یافت.

901

کد خبر: 820366

وب گردی

وب گردی