روحانی آمر به‌معروف نهاوندی مورد ضرب شتم اراذل و اوباش قرار گرفت

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: روحانی آمر به‌معروف به شدت مورد ضرب و جرح اراذل و اوباش قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، کامران کریمی اظهار داشت: متاسفانه دو نفر از اراذل و اوباش حجت‌الاسلام مصطفی عبدالملکی روحانی آمر به معروف نهاوندی و مسئول ستاد زکات کمیته امداد نهاوند را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی گفت: این روحانی شب گذشته توسط دو جوان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد که اگر همسایه‌ها به کمک او نیامده بودند ممکن بود اتفاق ناگواری رخ دهد که بلافاصله توسط مردم به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان منتقل و بستری می‌شود.

کریمی افزود: به عنوان فرمانده سپاه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نهاوند به همراه امام جمعه شهر فیروزان و رئیس سازمان تبلیغات نهاوند، مدیر حوزه علمیه و جمعی از روحانیون و معتمدین با حضور در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان از این روحانی عیادت و دلجویی کردیم.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اقدام ارزشی و شجاعانه این روحانی ناهی از منکر اظهار داشت: با عاملان این اقدام ناجوانمردانه برخورد قاطع قضایی می‌شود.

کریمی گفت: عاملان حمله به روحانی آمر به معروف 2رنفر بوده‌اند که یک نفر از آنها شناسایی و نفر دوم هم تحت پیگرد قانونی دستگاه قضا قرار می‌گیرد و به زودی دستگیر می‌شوند.

وی در گفت‌وگو با تسنیم بیان کرد: مجموعه پلیس، دستگاه قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی موضوع و دستگیری عاملان این حرکت هستند و محاکمه قاطع و سریع آنان در دستور کار قرار می‌گیرد.

901

کد خبر: 820371

وب گردی

وب گردی