گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف درکرمانشاه

یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف با حضور مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف امروز با حضور ائمه جمعه همدان، کرمانشاه، ایلام، فرماندهان ارتش، نمایندگان مجلس، و مردم قدرشناس در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم، پیام سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرائت شد.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح هم در این مراسم گفت:آنچه در مورد یادواره شهدا مهم است این مطلب است که در حوادث طبیعی هرچه از نظر زمانی از آن‌ها دور می‌شویم کمرنگ‌تر می‌شود، اما برخی وقایع مانند عاشورا همواره پررنگ‌تر میشود رشادتهای شهدای گرانقدرایران اسلامی هم همواره در یاد و خاطره همه نسل‌ها ماندگار است.
امیر موسوی بااشاره به اینکه عملیات مرصاد عملیاتی بود که علاوه بر جانفشانی‌های رزمندگان، قدرت خفیه الهی مشهود بود افزود: ۲۶۵ نفراز شهدای این عملیات از سه استان کرمانشاه، ایلام و همدان هستند که به عنوان الگو و اسوه‌ای برای همه مردم به ویژه نیروهای مسلح در تاریخ انقلاب ثبت شده اند.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: اگر شهدای اطلاعات نبودند ما در هیچ جا موفق نبودیم شهیدان اطلاعات شجره طیبه هستند که آن روز‌ها در حیطه مأموریت خود در منطقه ده کیلومتری اشراف کامل داشتند.
امیر موسوی تأکید کرد: ما هم اکنون در مناطق مورد نظر اشراف اطلاعاتی کامل داریم
وی گفت: قدرتهای بزرگ در محاسبات خود بزرگ اند، اما ملت مسلمان ایران آمریکا را از اریکه قدرت سرنگون می‌کند.
اجرای برنامه‌های مختلف از جمله شعر خوانی، پخش گوشه هایی از فیلم‌های در دست اجرا با موضوع شهداو نماهنگ از دیگر بخش‌های مراسم امروز بود.

901

کد خبر: 820396

وب گردی

وب گردی