تربیت نیروهای متخصص و متعهد در گروی وجود استادان متخصص و متعهد است

   رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در سفری به سبزوار، ضمن دیدار با امام‌جمعه و هیات رئیسه‌ دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، در جریان آخرین فعالیت‌های علمی و فرهنگی و فضاهای آموزشی و رفاهی واحد سبزوار قرار گرفت. 

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مجید نصیری که در حاشیه‌ی این بازدید، در نشستی با حضور امام‌جمعه‌ی سبزوار و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان شرکت کرد گفت: افتخار ما این است که در محیطی علمی و فرهنگی مشغول به فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه هدف از این دیدار، آشنایی با فضای دانشگاهی، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های علمی، آموزشی، رفاهی و فرهنگی واحد سبزوار است گفت: به همت مسئولان و کارکنان این دانشگاه، محیط علمی و فرهنگی مناسبی برای دانشجویان و استادان فراهم شده است.
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه نمی‌شود حوزه‌های مختلف زندگی انسان را از همدیگر تفکیک کرد گفت: حوزه‌های مختلف دانشگاه نیز با همدیگر ارتباط بسیار نزدیک و انکارناپذیری دارند که بایستی به آن توجه و در راستای ارتقای سطح تعامل بین این حوزه‌ها گام برداشت.

وی با اشاره به اهمیت دوچندان ارتباط بین حوزه‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌ها گفت: تربیت نیروهای متخصص و متعهد در گروی وجود استادان متخصص و متعهد در دانشگاه‌هاست.
نصیری با تشبیه استاد به یک درخت تنومند که در دانشگاه رشد کرده و به ثمر می‌نشیند گفت: دانشجویان و جامعه‌ی علمی کشور، بالغ بر 3 دهه از میوه‌ی این درخت استفاده خواهند کرد.
وی با اشاره به گوشه‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص دانشگاه‌ها که می‌فرمایند "دانشگاه ضربان‌سنج حیات ملی جامعه است "، گفت: در کنار توجه به بحث آموزش و ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها، توجه به هم‌اندیشی بین استادان و استفاده از پتانسیل و دانش آن‌ها در جهت رفع مسائل خُرد و کلان شهری و کشوری در قالب جلسات هم‌اندیشی با حضور مسئولان مربوطه و دعوت از آن‌ها جهت بازدید از امکانات و تجهیزات آموزشی، رفاهی و فرهنگی دانشگاه، در تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به قطب علمی و فرهنگی منطقه‌ و کشور مؤثر خواهد بود.
نشست صمیمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هیات همراه با امام‌جمعه و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در سالن کنفرانس مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار برگزار شد.

203

کد خبر: 820401

وب گردی

وب گردی