هنوز بخشی از بدهی نفت به مجموعه تختی باقی مانده/ مشکل برق حل شده است

نعمت‌الله بابایی‌نژاد در مورد بدهی باشگاه نفت به ورزشگاه تختی، گفت: هنوز بخشی از بدهی باشگاه نفت به مجموعه باقی مانده که قرار است پیش پرداخت انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز ، نعمت‌الله بابایی‌نژاد در مورد بدهی باشگاه نفت و مجموعه ورزشی تختی، گفت: هنوز بدهی تسویه نشده و یک مقدار از طلب ما باقی مانده است. با هماهنگی به عمل آمده قرار است بخشی از پیش‌پرداخت را بدهند، قرار شد مدیرعامل نفت به دفتر ما در ورزشگاه تختی بیاید و پیش‌پرداخت را بدهد.

وی در مورد اینکه آیا اجازه برگزاری مسابقات نفت در ورزشگاه تختی را می‌دهند، عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده و به احتمال نامه سازمان لیگ این مسابقه فردا برگزار می‌شود.

معاون مجموعه ورزشی تختی در رابطه با مشکل برق این مجموعه تصریح کرد: در آخرین بازی لیگ شانزدهم برای یکی از دکل‌ها مشکلی به وجود آمد که ما سعی کردیم این دکل را تقویت کنیم و مشکلی از لحاظ برق نداشته باشیم.

بابایی‌نژاد در رابطه با مشکل آنتن‌دهی سالن کنفرانس ورزشگاه تختی، عنوان کرد: روابط عمومی مجموعه با مخابرات مکاتبه کرده و طبق هماهنگی‌های به وجود آمده قرار است این مشکل حل شود و امسال چنین مشکلی نداریم.

602

کد خبر: 820434

وب گردی

وب گردی