کشف  ۹۳ درصد سرقت‌های استان بوشهر

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: باکاهش جرائم خشن در استان بوشهر، امنیت و احساس امنیت افزایش یافت که در این راستا امسال ضمن کاهش۲۳ درصدی جرائم خشن، ۹۳ درصد سرقت‌ها کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(ص) از همکاری صدا و سیما در پوشش اقدامات و فعالیت‌های برجسته نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه صداوسیما نقش اساسی و تعیین کننده‌ای در تنویر افکار عمومی در خصوص عملکرد مثبت نیروی انتظامی دارد، تصریح کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان بوشهر طی پنج سال گذشته 45 درصد کاهش جرائم خشن در استان بوشهر کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کاهش 23 درصدی جرائم خشن در 4 ماه نخست امسال گفت: امسال تاکنون ضمن کاهش23 درصدی جرائم خشن، 93 درصد سرقت‌ها کشف شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر نیز با ابراز خوشحالی از حضور مسئولان نیروی انتظامی استان بوشهر در صداوسیما گفت: همه روزها برای مردم باید روز پلیس باشد انسان در هر جامعه‌ای از ابتدای صبح که بیدار می‌شود و تا شب که می‌خوابد امنیت و آرامشی که دارد مدیون پلیس است.

سید حسین ناظر افزود: کلمه پلیس به خودی خود یک کلام آرامش‌زا است چون امنیت و آرامش را به همراه دارد و این امنیت باید خروجی آن اقتدار باشد و ما هم در رسانه‌ها تمام تلاش برای حفظ اقتدار پلیس است.

وی با بیان اینکه وظیفه رسانه است که فعالیت‌های ارزنده پلیس را در جامعه انعکاس دهد، خاطر نشان کرد: تعامل، همکاری و انجام اقدامات کارشناسی نقش موثری در تاثیر برنامه‌های مثبت نیروی انتظامی و صدا و سیما دارد.

901

کد خبر: 820447

وب گردی

وب گردی