وعیدی: فیزیولوژی انسانی در بخش ساخت و ساز شهری رعایت شود

مدیر شرکت گیتی پسند گفت: از ساختمان به عنوان سازه و انبوهی از ساختمان نگاه کردیم که بهره برداران ما باید تغییر أیده داده و فیزیولوژی انسانی را در بخش ساخت و ساز مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، وعیدی مدیر شرکت گیتی پسند در مراسم اختتامیه همایش نقش ملی مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری گفت: امیدواریم با این همایش زیرساخت های کشور در جهت رفاه و آسایش مردم فراهم شود.
وی گفت: در اکثر بخش ها به مقوله فیزیولوژی اشاره شده اما ارتباط آن بین مکانیک و فیزیولوژی انسانی کم پرداخته شده است، ما عمدتا از ساختمان به عنوان سازه و انبوهی از ساختمان نگاه کردیم که بهره برداران ما باید تغییر أیده داده و فیزیولوژی انسانی را در بخش ساخت و ساز مورد توجه قرار دهد.
وعیدی إظهار داشت: اگر پارامترها در ساخت و ساز رعایت کنیم به طور یقین در ساخت و ساز و ارایه خدمات موفق خواهیم بود.

وی در پایان افزود: با این رویدادی که برگزار شد، امیدواریم نظام مهندسی به خصوص در بخش مکانیک آموزش را در دستور کار خود قرار دهد تا طراحی ها براساس آن انجام شود، ما از حدود ٢٠ سال قبل مطالعاتی را در عرصه فیزیولوژی انسانی انجام دادیم تا براساس آن شیوه های مختلف را در سیستم های برودتی، حرارتی و سیستم تهویه رعایت کنیم تا إمکانات و تجهیزات بیشتری را در اختیار مردم قرار دهیم.

کد خبر: 820516

وب گردی

وب گردی