در روز دوم هفته اول/رونمایی از ترکیب استقلال در برزیل !

در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه چهارمسابقه برگزار خواهد شد که در مهم ترین دیدارصنعت نفت آبادان میزبان استقلال تهران است و سپاهان در اصفهان از سایپا پذیرایی می کند.

به گزارش ایسکانیوز، لیگ برتر آغاز شده است و ظرف هفته های آینده با مشخص شدن مدعیان داغ تر خواهد شد؛ به همین مناسبت به بررسی چهار مسابقه روز دوم از هفته اول می پردازیم؛ که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

گرمای خالص و ابهام درترکیب استقلال

صنعت نفت آبادان ـ استقلال تهران

جمعه 6 مرداد

ورزشگاه: تختی آبادان

ساعت: 21:00

گرمای وحشتناک آبادان به همراه مهره های جدید صنعت نفت آبادان، منتظر استقلال نایب قهرمان فصل گذشته هستند؛ تیمی که به خوبی در فصل نقل و انتقالات تقویت شده است. استقلال مصدومان و محرومان زیادی دارد و طرفداران این تیم برای مشاهده تیم کامل خود باید حداقل تا هفته دوم صبر کنند.

صنعت نفت آبادان فصل گذشته در نهایت با نتابج خوب چند هفته آخر از خطر سقوط گریخت.

آبادانی ها که خود را برزیل ایران می دانند در این فصل فراز کمالوند را بالای سر خود می بینند.

آبادانی ها این فصل با آگوستو سزار، امید جهانبخش، امین پورعلی، داود نوشی صوفیانی، فرید بهزادی کریمی، لوسیانو پریرا، محسن حمیدی، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، وحید اسماعیل بیگی و کرار جاسم به توافق رسیدند و امیدوارند نتایج بهتری بگیرند البته آن ها برابر استقلال کار ساده ای در پیش نخواهند داشت.

نتایج استقلال در فصل گذشته با فراز نشیب های فراوانی همراه بود؛ نیم فصل اول بد اما نیم فصل دوم فوق العاده، تنها نکته منفی نیم فصل دوم سال گذشته شکست سنگین برابر العین بود. این شکست به قدری تلخ بود که استقلال با فعالیت های نقل و انتقالاتی پیش فصل به نظر می رسد امسال را با توپ پر آغاز کند.

استقلال با خرید مهره های همچون: پژمان منتظری، حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، سرور چپاروف مجتبی، جباری، محمد جواد محمدی، آرمین سهرابیان، امیرحسین شیخ الاسلامی، حسین حیدری، سجاد آقایی، مهدی قائدی و فردین نجفی در لیگ هفدهم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

استقلال در این بازی سید مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد ، وضعیت سرور چباروف، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی هم برای این بازی هنوز مشخص نیست؛ ترکیب اولیه استقلال با ابهامات زیادی برای بازی هفته نخست رو به رو شده و دست منصوریان را بد جوری خالی کرده است.

نتابج دیدار های رودرو

استقلال 1 صنعت نفت 2

صنعت نفت 0 استقلال 3

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

ناصر سالاری،علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، فرید بهزادی کریمی، کرار جاسم، امید جهانبخش، لوسیانو پریرا

ترکیب احتمالی صنعت نفت استقلال

سیدی مهدی رحمتی، خسرو حبدری، پژمان منتظری، روزبه چشکی، میلاد زکی پور، داربوش شجاعیان، سجاد شهباززاده، جابر انصاری،بعقوب کریمی، مجتبی جباری، حسن بیت سعید

اسامی داوران

موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر، وحید صالحی، ناظر: خداداد افشاریان


کرانچار، دایی مراقب باشید غش نکنید

سپاهان اصفهان ـ سایپا کرج

باز هم کرانچار و دایی به هم رسیدند؛ تقابل این دو ما را به یاد آن بازی جنجالی میان پرسپولیس و سپاهان می اندازد، دایی بعد آن بازی در یک اظهارنظر جنجالی گفت داور مسابقه به سمت سپاهان غش کرده بود.

جمعه 6 مرداد

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

ساعت 20:30

سپاهان می خواهد به عنوان پر افتخار ترین تیم لیگ برتر بعد از افت فاحش دو فصل گذشته بار دیگر به عنوان یک مدعی گام به لیگ هفدهم بگذراد.

آنها در این فصل، ساسان انصاری، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، عزت اله پورقاز، حسن جعفری، رافائل کریولارو، ژایرو رودریگزرا و سیاوش یزدانی را به خدمت گرفته اند و به نظر می رسد با مروان حسین نیز برای فصل آینده به توافقات نهایی رسیده باشند.

سایپا پس از قهرمانی با علی دایی به عنوان بازیکن مربی در لیگ ششم همواره به عنوان یک تیم میانه جدولی در لیگ به کار خود پایان داده؛ اما امیدوار است با بازگشت مجدد دایی این تیم باز هم مسیر موفقیت را پیدا کند.

سایپا در تقل و انتقالات، آرش رضاوند، دانیال ماهینی، رضا اسدی، رضا علیاری، طاها شریعتی، محمد دانشگر، محمد شریفی، محمد عباس زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفته است و محمدرضا اخباری نیز پس از پابان دوران سربازی بار دیگر به جمع بازیکنان سابپا بازگشته است.

ترکیب احتمالی سپاهان

لی اولیویرا، حسن جعفری،عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مبلاد سرلک، رسول نویدکیا، جلال الدین علی محمدی، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری

ترکیب احتمالی سایپا

محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی، حسین کنعانی زاذگان، محمد دانشگر، حسین علیاری، ایوب کلانتری، حامد شیری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی زینالی، محمد عباس زاده

نتابج دیدار های رودرو

سپاهان 3 سابپا 1

سپاهان 2 سابپا 0

اسامی داوران

پیام حیدری، حسن ظهیری، سجاد طوری، علی صفایی، ناظر: علیرضا یزدانی

استارت برای آسیایی شدن؟

پیکان تهران- پدیده مشهد
پیکان مانند فصل پیش نا شناخته به نظر می رسد، اما داشتن جلالی به عنوان مربی می تواند معادلات را به هم بزند. پدیده هم با جذب مهره های مناسب درهر سه خط، تیمی بهتر ازسال گذشته را آماده مسابقات کرده. به نظر می رسد هر دو تیم به خصوص پدیده نیم نگاهی به حضور در آسیاداشته یاشند.

جمعه 6 مرداد

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

ساعت 20:45

پیکان در حالی دومین سال متوالی را با همکاری مجید جلالی آغاز می کند که فصل گذشته نیز به خصوص در نیم فصل اول تیم خوبی را تشکیل داده بود؛ از آن تیم بازیکنانی مانند گادوین منشا و سیامک نعمتی به قهرمان فصل قبل ملحق شده اند.

آن ها فصل قبل با توجه به اینکه به تازگی لیگ برتری شده بودند نتایج قابل قبولی را کسب کرده اند؛ و می خواهند در فصل دوم حضور در لیگ برتر این بار در قامت یک تیم مدعی فصل را شروع کنند.

پیکانی ها البته درنقل وانتقالات هم بیکار نیوده اند و با جذب: بختیار رحمانی، حجت حق وردی، سعید صادقی و مهدی مومنی خود را برای لیگ هفدهم آماده کرده اند.


پدیده و رضا مهجری فصل قبل را متعادل پشت سر گذاشتن و به جز چند هفته در مابقی طول فصل همواره یک تیم میانه جدولی محسوب می شدند.

آن ها در فصل نقل و انتقالات امین قاسمی نژاد، اکبر صادقی، بابک حاتمی، محمد قاضی، محمدرضا خانزاده و محمد رضا خلعتبری را به خدمت گرفته اند و به نظر می رسد با این خرید ها آن ها نیم نگاهی هم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

ترکیب احتمالی پیکان

رحمان احمدی، مهدی شیری، امیر حسین صادقی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، بختیار رحمانی، مهدی مومنی، سجاد آشوری، مرتضی آقاخان

ترکیب احتمالی پدیده

شهاب گردان، فرزاد حاتمی، محمدرضا خانزاده، محمد حسین مرادمند، محمدرضاناصحی، اکبر ایمانی، میلاد کمندانی، اکبر صادقی، معین عباسیان ،محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی

نتایج بازی های رو در رو

پیکان 0 پدیده 2

پدیده 0 پیکان 0

اسامی داوران

جواد رحیم زاده ، سعید قاسمی، حمید سبحانی، جواد محمدی، ناظر: اسماعیل صفیری

ادامهجاه طلبی جتوبی ها یا ارزه اندام تبریزی ها

ادامه جاه طلبی جنوبی ها؟

گسترش فولاد تبریز ـ پارس جم جنوبی

گسترش تیم با ثباتی بوده است؛ اما در نقل و انتقالات این فصل بازیکنان مهم خود را از دست داده است؛ و باید دید می تواند ثبات گذشته خود را حفظ کتد با خیر، در مقابل تیم پارس جم جنوبی سال گذشته در حالی که کسی انتظار نداشت راهی لیگ برتر شده است و با توجه به فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم به نظر می رسد آنها لیگ برتری ها را هم غافلگیر کتتد.

جمعه 6 مرداد

ورزشگاه بادگار امام تبریز

ساعت: 20:00

گسترش فولاد تبریز پس از دو فصل همکاری با فراز کملوند این فصل تصمیم گرفت با لوکا بوناچیچ برای لیگ هفدهم همکاری کند.

گسترش از زمان صعود به لیگ برتر در فصل 93-92 همواره جزو تیم های میانه جدولی کشورمان بوده است.

آن ها که این فصل نصیر زاده را به عنوان مدیر عامل خود می بینند در یکی از جنجالی ترین انتقالات فصل رضابت نامه داربوش شجاعیان برای حضور در استقلال را صادر کردند.

آن ها در این فصل با: احمد رضا زنده روح، علی فتحیان، محمدامین حاج محمدی، مهرداد قنبری و میلاد فخیرالدینی به توافق رسیده اند؛آن ها با توجه به نفراتی که از دست داده اند به نظر کار ساده ای در این فصل پیش رو نخواهند داشت.

پارس جم جنوبی تیمی دوست داشتنی که با هدایت مهدی تارتار موفق شد فصل گذشته به عنوان قهرمان لیگ بک جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. جنوبی ها فعالیت نقل و انتقالاتی خوبی داشته اند و به نظر نمی رسد که تیمی دست و پا یسته باشد.

آن ها تا به این لحظه با: آلویس نانگ، ابراهیم صالحی، احسان اسدزادی، احمد گوهری، ایمان سلیمی، فرشاد سالاروند، مجید علیاری، محسن فروزان، مهدی زبیدی، مهدی عبدی، میثم نقی زاده، واحد بخشی و وحید حمدی نژاد به توافق رسیبده اند و باید منتظر ماند و دید عیار این تیم در هفته های آینده مشخص شود.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

کوروش ملکی، میلاد فخیالدینی، دراگاتزارکوویچ، امین حاج محمدی، مهرداد قنبری، کاخابر کاخاشویلی، مبثم نقی زاده، علی ارجمندیان، مسعود ابراهیم زاده، بوسف سیدی،دضا خالقب فر

ترکیب احتمالی پارس جم جنوبی

محسن فروزان، وحید حمدی نژاد، علیرضا نور محمدی، علی ابراهیمی، حسین محمدی، تاییدی، فرشاد سالار وند، امید سینک، مهدی زبیدی،سجاد فیضی، آلوز نانگ

اسامی داوران

محمدحسین ترابیان، علی دودانگه، مهدی شفیعی، کمیل غلامی، ناظر: محمدرضا فلاح

606

کد خبر: 820530

وب گردی

وب گردی