افتتاح  پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اعتبار ۵۷ میلیارد

با حضور وزیر بهداشت پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی در قالب ۳۳ پروژه و با اعتبار بیش از ۵۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، قدرت اخوان‌اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل عصر امروز در آئین افتتاح و راه‌اندازی توسعه بیمارستان و کلینیک تخصصی شهرستان نمین و افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: با حضور وزیر بهداشت 33 پروژه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزرشکی استان اردبیل امروز با اعتبار بیش از 57 میلیارد تومان به بهر‌ه‌برداری رسید و با حضور وزیر نیز پروژه توسعه بیمارستان و کلینیک تخصصی شهرستان نمین افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: وزیر بهداشت در سفر دو روزه خود بازدیدهایی از مراکز درمانی و و بهداشتی استان اردبیل در پروژه در حال اجرا خواهد داشت که امیدواریم این سفر نتایج بسیار مثبتی برای حوزه درمان و بهداشت استان اردبیل به دنبال داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: وزیر بهداشت فردا در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل حاضر شده و از مرکز تروما، رادیوتراپی و مراکز غربالگری این مجموعه بازدید خواهد داشت که امیدواریم با بازدید وزیر بهداشت از این مجموعه دستورات لازم در ارتباط با تکمیل مجموعه‌ها صادر شود.

اخوان‌اکبری بیان کرد: وزیر بهداشت فردا در ادامه سفر خود به استان اردبیل با سفر به شهرستان کوثر چند پروژه بهداشتی و درمانی را در این شهرستان افتتاح می‌کند و بعد از حضور در شهرستان کوثر نیز سفری به شهرستان خلخال را در پیش رو دارد.

وی تصریح کرد: در سفر وزیر بهداشت به اردبیل مشکلات حوزه درمان و بهداشت استان مورد بررسی قرار می‌گیرد که امیدواریم بتوانیم با حضور شخص وزیر در اردبیل مسائل، مشکلات و نیازمندی استان اردبیل در حوزه درمان، بهداشت و پزشکی را با اخذ دستورات شخص وزیر بهداشت و درمان برطرف کنیم.

وی در ارتباط با پروژه توسعه بیمارستان و کلینیک تخصصی شهرستان نمین گفت: این پروژه به متراز 784 متر و با هزینه کرد 2 میلیارد تومان فقط برای بخش ساختمانی آن دارای هشت درمانگاه تخصصی از جمله ارتوپدی، چشم، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان و اطفال است و برای تجهیزات 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

901

کد خبر: 820541

وب گردی

وب گردی