آخرین وضعیت کودک 3 ساله سنقری

مدیرکل محیط زیست کرمانشاه وضعیت درمانی کودک مصدوم سنقری در اثر حمله گرگ را پیگیری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامحسین کاظمی با حضور دربخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) و دیدار با رئیس بیمارستان وکادر پزشکی، از آخرین وضعیت معالجه پسر بچه سنقری که توسط گرگ مهاجم زخمی شده بود، با خبر شد.


‌وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان وکادر پزشکی این بیمارستان، از آنان خواست برای بهبود وضعیت فرد مصدوم ‌به صورت ویژه رسیدگی کنند.

کاظمی با ابراز تاسف از این حادثه ناگوار، گفت: پیگیری‌های لازم جهت تعیین تکلیف موضوع حمله حیوان مهاجم توسط کارکنان محیط زیست استان با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون هیچ گونه مدرک و شواهد قابل استنادی جهت شناسایی حیوان مهاجم که در روستای "بشیرآباد" شهرستان سنقر و کلیایی به این کودک حمله و او را‌ زخمی کرده در دسترس نیست.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه، بلافاصله نیروهای محیط زیست شهرستان سنقر در روستا حضور یافته و به پایش و جستجو در منطقه پرداخته که این پایش‌ها همچنان ادامه دارد.

مراد بشیری پدر متین(کودک مصدوم) نیز در خصوص چگونگی وقوع این حادثه، گفت: چند روز قبل به همراه اعضای خانواده جهت جمع آوری محصول در زمین کشاورزی مشغول کار بودیم وکمی آن طرف تر ‌متین با خواهرش مشغول بازی بود‌.

وی اظهار کرد: با فریادهای خواهرش متوجه حادثه شدیم و پس از جستجو، پیکر مجروح متین را در نهری پیدا کردیم و به بیمارستان انتقال دادیم.

سید رضا چقاکبودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی نیز در خصوص این حادثه اظهار کرد: این کودک ‌از ناحیه گردن و سر به شدت زخمی و جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سنقر اعزام شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده سریعا به کرمانشاه اعزام و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه ‌تحت درمان است.

901

کد خبر: 820561

وب گردی

وب گردی