غفوری فرد: مشابه امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را در هیچ کجای ایران نمی‌‌‌بینیم

صبح امروز، دکتر حسن غفوری فرد، رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی در بدو ورود به واحد فیروزکوه از امکانات زیر ساختی شهر جدید الافتتاح دانایی ، فن آوری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بازدید کرد.

دراین بازدید که دکتر کریم زارع ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دکتر رستمی رئیس واحد فیروزکوه نیز حضورداشتند ، دکتر غفوری فرد ، امکانات و زیرساخت های ایجاد شده دراین شهررا در کشور کم نظیر دانست و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که کلیه محققین و پژوهشگران دارای ایده علمی دانش محور بتوانند برای پرورش ایده و سپس تبدیل آن به پدیده و نهایتا تولید اقتصادی و تجاری سازی ازاین فضای به وجود آمده استفاده کنند.

عضو هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان افزود : حقیقتا مشابه امکانات دانشگاه آزاد اسلامی درسراسرکشور را در هیچ کجای ایران نمی توانیم ببینیم و این نتیجه تلاش چهاردهه گذشته مدیران و زحمتکشان این دانشگاه مردمی است.

دکتر غفوری فرد پس از بازدید از شهردانایی بر مزار شهدای گمنام مدفون دردانشگاه حاضر شد و با قرائت فاتحه با آرمان ها شهیدان دفاع از آرمان های انقلاب و امام (ره) تجدید میثاق کرد.

200

کد خبر: 820575

وب گردی

وب گردی