کشف بیش از ۱.۵ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح و دستگیری ۳ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان سراوان یک باند مسلح را که با استفاده از خودروهای کوهستانی مواد مخدر را از نقاط صفر مرزی وارد استان می‌کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس پس از تحت نظر قرار دادن تحرکات اعضای این باند، یک دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را که در شیارهای ارتفاعات منطقه "گشت" استتار شده بود، شناسایی کرده که قاچاقچیان مسلح با مشاهده تیم‌های تخصصی پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و تنگ شدن عرصه بر قاچاقچیان مسلح، گفت: سوداگران مرگ با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس از منطقه متواری شده و در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 987 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات دیگر علیه قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان با شناسایی 3دستگاه خودرو حامل مواد مخدر ضمن دستگیری 3 قاچاقچی، در بازرسی از این خودروها 458 کیلوگرم تریاک و 91 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

901

کد خبر: 820591

وب گردی

وب گردی