شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۲۴ پروژه در دست اجرا دارد

دبیر شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۲۴ پروژه در دست اجرا دارد گفت: شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ایده‌های کاربردی و توانمند استقبال می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرسول سبحانی صبح امروز در همایش دانشگاه در گذر توسعه در سالن اجتماعات معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: طرح راهبردی توسعه در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از سال 95 آغاز شده و این طرح با قدرت اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی نخستین اقدام شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تحلیل محیط عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در ارزیابی نقاط ضعف و قدرت طرح توسعه راهبردی در آغاز طرح امتیاز 124 را از نمره 1000 دریافت کرده و در مدت اجرای این طرح این امتیاز رو به افزایش است.

سبحانی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به‌سوی رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم با قدرت به پیش می‌رود تصریح کرد: دانشگاه‌های نسل سوم، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی را با یکدیگر پیوند می‌زنند و کشور را به‌سوی تحقق اقتصاد مقاومتی سوق می‌دهند.

وی ارتقاء برند دانشگاه، بین المللی‌سازی، توسعه و بهینه سازی زیرساخت‌های دانشگاه و توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی را از اهداف برنامه راهبردی عنوان کرد و افزود: انضباط‌بخشی مالی، ساماندهی و بهره وری‌سازی املاک و استفاده از پتانسیل خیرین سلامت از دیگر اهداف این طرح است.

سبحانی با اشاره به اینکه طرح راهبردی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان 18 هدف استراتژیک دارد، گفت: شورای راهبردی در حال حاضر 244 پروژه را در اجرای طرح راهبردی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد و خروجی پروژه‌ها حاصل مطلوبی را برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ارمغان می‌آورد.

دبیر شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با تاکید بر اینکه دسترسی و ارائه پیشنهادات به شورای برنامه‌ راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان راحت و قایل دسترسی است اظهار داشت: این شورا از ایده‌های کاربردی و توانمند استقبال می‌کند.

901

کد خبر: 820611

وب گردی

وب گردی