معامله  بیش از ۹ میلیون سهم در بازار بورس سیستان و بلوچستان

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته ۹ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۳۲۶ سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از میان ۹۴ شرکت داد و ستد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سوگل هیراد اظهار داشت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته 9 میلیون و 959 هزار و 326 سهم و حق تقدم به ارزش 21 میلیارد و 700 میلیون ریال از میان 94 شرکت داد و ستد کرد.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 42 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 58 درصد به فروش اختصاص داشته، افزود: شمار کدهای معامله شده جدید 9 عدد بوده است. اوراق خزانه اسلامی به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شرکت‌های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و ستد شامل "اوراق خزانه اسلامی، پلاسکوکار، نورد آلومنیوم و سرمایه‌گذاری رنا" بوده است.

به گزارش تسنیم بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383 با هدف اشاعه هر‌چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسئولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

تالار بورس استان فعالیت خود را با 4 گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است. این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

901

کد خبر: 820613

وب گردی

وب گردی