بازدید مشترک رئیس کمیسیون امنیت ملی و فرمانده مرزبانی از مرزهای شمالغرب

فرمانده مرزبانی ناجا و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از مرزهای حوزه ماکو وپلدشت در آذربایجان غربی بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای ارزیابی وضعیت امنیت مرزهای شمال غرب کشور، سردار " قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی کشور به اتفاق دکتر" بروجردی " رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی وجمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از مرزهای حوزه ماکو و پلدشت در این استان بازدید و در جلسه جمع بندی شرکت کردند.

مرزبانان با تعهد از مرزهای کشور صیانت می کنند

سردار " قاسم رضایی" فرمانده مرزبانی کشور در این جلسه گزارشی از عملکرد مرزبانی ارائه کرد و گفت: مرزبانان در ۸ هزار و ۷۷۵ کیلومتر از مرزهای آبی و خاکی کشور با آمادگی و هوشیاری حضور دارند و علیرغم وجود برخی از مشکلات چون گرمای طاقت فرسا ، سرمای شدید و ... در نقاط صفر مرزی با تعهد و دلسوزی انجام وظیفه می کنند.

وی افزود: مرزبانان رهرو راه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در راستای حفظ وحراست از مرزهای میهن اسلامی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی بیان فرمودند، "این مرزبانان و مرزداران مظلومند، شهدا شان هم مظلومند" ،افزود: مرزبانان مظلومانه در حفظ وحراست از مرزهای کیان اسلامی با سخت ترین شرایط خدمت می کنند و می بایست به این قشر توجه بیشتری شود.

پشتیبانی از نیروهای مسلح وظیفه همگانی

"علاء الدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: برای کشور ما بسیار مهم است که روزنه های نفوذ دشمن به خوبی شناسایی شود بنابر این همواره باید پشتیبان نیروهای های امنیتی و انتظامی باشیم.

وی افزود: تزریق امکانات متناسب با ماموریت ها، در مواجهه با خطرات و توسعه امنیت پایدار موثر است.

وی با اشاره به معضل قاچاق ادامه داد: قاچاق به بدنه اقتصادی کشور ضربه وارد می کند و باید برای مبارزه با قاچاق مسیر درستی را انتخاب و با برنامه ریزی و تعامل همه دستگاه ها اقدام کنیم.

براساس گزارش سایت پلیس، در این جلسه موضوعاتی همچون بررسی پروژه‌های عمرانی و کنترلی مناطق مرزی، تخصیص به موقع اعتبارات و پیگیری مطالبات دیپلماتیک از طریق دستگاه دیپلماسی کشورمان مطرح شد.

301

کد خبر: 820645

وب گردی

وب گردی