بررسی موضوعات روز در جلسه هیأت رئیسه خبرگان رهبری

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم های جدید آمریکا ضد کشورمان، اقتصاد مقاومتی، رکود و آسیب های اجتماعی از موضوعات مورد بحث و بررسی در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بود.

به گزارش ایسکانیوز،آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه از زمان ریاست آیت الله جنتی بر مجلس خبرگان رهبری ماهی یک بار جلسات هیأت رئیسه برگزار می شود افزود: در این جلسات موضوعاتی قرار است در اجلاس آینده در شهریورماه بحث شود مطرح می شود.

وی گفت: همچنین در این جلسه مطرح شد که در اجلاس فردا که بر اساس تبصره 2 ماده 15 از وظایف هیأت رئیسه خبرگان رهبری است همه موضوعاتی که به نحوی در عرصه کلان مربوط به رهبری است در این جلسه مطرح و بررسی شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در جلسه عصر امروز موضوع تحریم های جدید آمریکا ضد کشورمان، اقتصاد مقاومتی، رکود و آسیب های اجتماعی بحث و بررسی شد و در جلسه فردا نیز این موضوعات مطرح و بررسی خواهند شد.

وی گفت: همچنین از کمیسیون آیین نامه طرحی آمده بود که ظرفیت را برای حضور در کمیسیون های برای اعضای مجلس خبرگان گسترده تر کنیم که این موضوع هم به تصویب اعضای هیأت رئیسه خبرگان رهبری رسید.

301

کد خبر: 820713

وب گردی

وب گردی