آیت‌الله جوادی آملی: تولید علم و دانش به تنهایی جامعه را نجات نمی‌دهد

اعضای کمیسیون دائمی هیات امنا، مدیران و اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که ظهر امروز و در ایام دهه کرامت بعد از نماز ظهر و عصر صورت گرفت، ابتدا یکی از مداحان اهل بیت (ع) از آستان مقدس حضرت معصومه (س) به مدیحه سرایی پرداخت.

سپس دکتر حسن غفوری فرد رئیس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با تبریک ایام دهه کرامت، گزارشی از عملکرد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارائه کرد.

آیت‌الله جوادی آملی هم در این دیدار از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و تشکر کرد و گفت: خدمات دانشگاه آزاد بر هیچ کس پوشیده نیست، دانشگاه و حوزه باید اخلاق‌محور و انسان ساز باشند. تولید علم و دانش و مدرک تحصیلی به تنهایی نمی‌تواند جامعه را نجات دهد وگرنه با این شتاب در پیشرفت و تکنولوژی نباید جرم و فساد به این سطح در دنیا ظهور و حضور داشته باشد.

این عالم برجسته جهان اسلام با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: امروز به برکت تربت حضرت معصومه (س) در قم، این شهر قلب تپنده جهان اسلام است. اندیشه اسلامی از این شهر به دنیا صادر می‌شود و این‌ها به برکت حقیقی و کرامت آن وجود معصوم است.

دکتر کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هم در پایان هدیه‌ای به این مرجع عالیقدر جهان تشیع اهدا کرد.

کد خبر: 820720

وب گردی

وب گردی