تارتار: بازیکنانی که به پارس نیامدند خودشان ضرر کردند/ بوشهر می‌تواند ۲ الی ۳ تیم لیگ برتری داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:ما برای 3 امتیاز آمدیم و می دانیم کار سختی داریم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با گسترش فولاد گفت: از دوستان در تبریز خاطرات خوبی دارم و خوشحالم دوباره به تبریز آمدم. از این شهر خاطرات خوبی دارم. چه در زمان مربیگری و چه در زمان بازیگری. فردا اولین بازی لیگ است و حساس. همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد چون هماهنگی ها وجود ندارد اما ما برای 3 امتیاز آمدیم و می دانیم کار سختی داریم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

تارتار در مورد شرایط تیم پارس جنوبی گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. قبل از آغاز فصل اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم. در بحث یارگیری تا جایی که می‌شد خوب عمل کردیم. تازه به لیگ برتر آمدیم و در شهری هستیم که شاید خیلی‌ها جذب تیم ما نشوند اما در کل از شرایط راضی هستیم. فقط ناراحتی من بابت جدایی یکی از بازیکنان باتجربه بود که او هم دنبال اهدافش بوده و برای او آرزوی موفقیت دارم. برای کسب 3 امتیاز آمدیم و اگر یک امتیاز هم بگیریم خوب است چون تازه به لیگ برتر آمدیم و هدفمان این است که ابتدا از منطقه خطر دور شویم و بعد به جایگاه مناسبی برسیم که در بازیکنانم می‌بینم که در پایان فصل تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر باشند.

وی در مورد تیم‌های بدهکار در لیگ برتر گفت:با قاطعیت می‌گویم کوچکترین بدهی را نداریم و حسابمان صاف است و کارت‌هایمان بدون مشکل صادر شد. اسمی از کسی نمی‌برم اما بازیکنانی که نیامدند خودشان ضرر کردند و در آینده به حرف من می‌رسند. پارس جنوبی ساختار و تشکیلات قوی دارد و کوچکترین مشکلات مالی نداریم. تمرکزمان روی مسائل فنی است و آنهایی که جذب شدند اگر کمتر از بازیکنان جدا شده نباشند، حتی بهتر از آنها هم هستند. این دسته از بازیکنان دوری راه را به جان خریدند و برای سربلندی بوشهر تلاش می‌کنند ضمن اینکه ما هم قول می‌دهیم تمام وجودمان را بگذاریم.

تارتار در مورد تیم‌های بدهکار افزود: امیدوارم عدالت اجرا شود و با کدخدامنشی از این مسائل نگذرند. از صبا و راه‌آهن طلب زیادی دارم اما اهمیتی به این موضوع داده نمی‌شود. در آخر هم اداره مالیات ما را ممنوع‌الخروج می‌کند و باید از جیب پول بدهیم. امیدوارم این اقدامات از یک جایی شروع شود ضمن اینکه امروز فهمیدم اجازه بازی به برخی تیم‌های بدهکار را داده‌اند و با این وضعیت مشکلات ادامه دارد.

سرمربی پارس جنوبی در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: با حضور زنوزی، گسترش شخصیت یک تیم لیگ برتری را پیدا کرد و باید از او تشکر کرد که از جیب هزینه می‌کند. سمندر هم زحمات زیادی برای این تیم کشید ضمن اینکه نصیر زاده هم که جای مدیرعامل قبلی آمده از مدیران کاربلد محسوب می‌شود. گسترش تغییرات زیادی داشته و فعلاً مثل خیلی تیم‌های دیگر ناشناخته است اما به هرحال باتجربه‌تر از ما در لیگ برتر به شمار می‌رود و بازیکنان باکیفیتی دارد و بنابراین روزهای خوبی را برای این تیم می‌بینم.

وی در مورد شرایط تیم خودش گفت: یکی از تیم‌هایی هستیم که بازیکن بومی زیاد داریم چون نگاهمان به سرمایه‌های استان ویژه است. بوشهر می‌توانست 2-3 تیم لیگ برتری دیگر داشته باشد و امیدوارم در آینده این استعدادها به ما اضافه شوند همانطور که الان 7-8 بازیکن بومی در ترکیب داریم.

تارتار در مورد ورزشگاه محل برگزاری دیدارهای پارس جنوبی و هواداران این تیم گفت: شرایط برای برگزاری بازی‌هایمان در پارس جنوبی فراهم است و فقط یک مقدار کار باقی مانده که آن هم برطرف می‌شود. در خصوص هواداران نیز باید بگویم که برخی تیم‌ها به صورت خودجوش هوادار دارند و ما هم از آن دسته تیم‌ها هستیم که هواداران پرشوری داریم. دو تیمی که به لیگ برتر آمدند از این لحاظ می‌توانند کمک کنند چون هوادار تاثیر مستقیم در بلیت فروشی و حق پخش دارد.

602

کد خبر: 820731

وب گردی

وب گردی