بوناچیچ: از هفته اول باید انتظارات را برآورده کنیم/تیم ما را از هفته پنجم ببینید

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:تمام تلاشمان این است که میزبان خوبی باشیم و برنده شویم.

به گزارش ایسکانیوز، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در هتفه اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در پیش فصل خوب کار کردیم. فردا بچه‌هایی که در ترکیب قرار می‌گیرند به نتیجه خوبی خواهند رسید. بهتر از ما می‌دانید که هر شروعی ممکن است سورپرایزهایی داشته باشد. تمام تلاشمان این است که میزبان خوبی باشیم و برنده شویم. فردا با تیمی بازی می‌کنمی که قهرمان دسته یک شده است و کمترین گل خورده را داشته است.

بوناچیچ درخصوص ترکیب گسترش فولاد گفت:آمده‌ایم که جوانگرایی کنیم و با میدان دادن به جوانان به استقبال لیگ برتر می‌رویم. بنده و زنوزی مالک باشگاه به اتفاق نظر رسیده‌ایم که یکسری بازیکن جوان و بومی را معرفی کنیم.

وی در مورد تمرینات پیش‌فصل گفت: تمرینات و اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و راضی هستم اما با تیم‌هایی بازی کردیم که چندان قدرتمند نبودند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: از هفته اول باید انتظارات را برآورده کنیم، درست است که در شروع فصل همه چیز ناشناخته است اما ما با قدرت شروع می‌کنیم. ۳ بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری داشتیم که یک برد، یک مساوی و یک باخت حاصل آن بود و چیزهایی که در این ۳ بازی دیدم مرا امیدوار کرد. با جذب یک بازیکن خارجی کیفیتمان بالاتر می‌رود.

وی ادامه داد: متأسفانه پیمان بالایی که بهترین مهاجم ما در دوران آماده‌سازی بود مصدوم شده است اما با این وضعیت هم حق گلایه نداریم باید عنوان کنم که تیم ما را باید از هفته پنجم ببینید و بازیکنان باید به این باور برسند که از زمین سربلند بیرون بیایند.

وی در مورد پارس جنوبی گفت: آنها تیم سخت‌کوشی هستند و مسلماً ما را هم آنالیز کرده‌اند، قهرمان لیگ دسته اول شده‌اند و کمترین گل را خورده‌اند. انتظار داریم که بچه‌ها بازی تهاجمی را انجام دهند. فردا فقط باید بازی را ببریم چون در غیر این صورت موفق نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه میانگین سنی ما پایین آمده است، گفت: فصل قبل میانگین سنی تیم نزدیک ۳۰ سال بود و حالا به ۲۲ سال رسیده است و می‌توانیم بگوییم تیم‌مان در رده امید است. نمی‌خواهم توجیه کنم چون به این جوانان ایمان دارم. اینها در باشگاه حضور داشتند و فصل قبل فرصت بازی به آنها نرسید اما در تمرینات پیش‌فصل خودشان را نشان دادند و مرا امیدوار کردند.

وی در پایان گفت: گسترش فولاد باشگاهی است که روز به روز بزرگتر می‌شود و نظم خوبی دارد. این باشگاه وابسته به کارخانه نیست و به ثبات رسیده است. من هم در گذشته که در این تیم بودم در ۳ ماه اول نتوانستیم موفقیتی به دست بیاوریم اما بعد از آن به شرایط خوبی رسیدیم.

602

کد خبر: 820733

وب گردی

وب گردی