طاهری: پرداخت بدهی‌ها اجازه نمی‌دهد به امور جاری باشگاه رسیدگی کنیم/ ۳.۵ میلیون دلار بدهی خارجی داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان حداقل هزینه‌ای است که باید در فوتبال لحاظ شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگویی تلویزیونی در پاسخ به این پرسش که تیم پرسپولیس به چقدر منابع مالی نیاز دارد تا تمام پرونده‌های بازش در فیفا را مختومه کند، اظهار داشت: در گزارشی که اخیراً به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌ایم، اعلام کردیم حدود 3.5 میلیون دلار منابع مالی نیاز داریم تا فقط بحث پرونده‌های خارجی‌مان را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: AFC هر روز الزامات خود را روی باشگاه‌ها محدود می‌کند و اخیراً هم اعلام کرده که تیم‌ها نباید هیچ بدهکاری داخلی و خارجی داشته باشند. علاوه بر این باشگاه‌ها نباید به هیچ شرکت خصوصی و یا سایر ارگان‌ها بدهکار باشند. این مشکلات و بدهکاری‌ها باعث می‌شود ما نتوانیم به امور جاری باشگاه رسیدگی کنیم و فقط به مسائل مالی برسیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقاد بازیکنان در فضای مجازی عنوان کرد: شاید نیت بازیکنان این باشد که توجه بیشتری به آنان شود و این نوشته‌ها خیلی حرف دل بازیکنان نباشد.

طاهری در ادامه با اشاره به پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مگر تلویزیون از مخاطبانش پولی دریافت می‌کند که آن را باید به باشگاه‌ها پرداخت کند، گفت: تلویزیون پولی برای پخش بازی‌ها دریافت نمی‌کند، اما درآمدهایی بابت تبلیغات دارد. در جلساتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم باید روی ارزش افزوده تبلیغات شریک باشیم و در ماه‌های آینده درباره درصد این شراکت به نتیجه خواهیم رسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در ادامه برای خانواده فوتبال اتفاقات خوبی رخ دهد. به نظرم 400 الی 500 میلیارد تومان باید کف پولی باشد که در فوتبال هزینه می‌شود.

602

کد خبر: 820741

وب گردی

وب گردی