۱۱۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۱۱۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که این آثار در بخش‌های مختلف دیجیتالی و مجازی تقسیم شده و با انتخاب داوران این جشنواره تعدادی از آثار حائز رتبه شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر اسکندری نژاد امشب در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی که در صحن آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: براساس جلسه‌ای که مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتند وزیر ارشاد اعلام کردند که برای دهه کرامت 350 هزار برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رقم نشان دهنده حجم بسیار بالای برنامه‌های فرهنگی و هنری است، عنوان کرد: اگر این تعداد برنامه‌ها به نحو احسن اجرا شود باید شاهد یک تحول شگرف در جامعه به وجود بیاید که به همین سبب احساس می‌شود که این برنامه‌ها باید از فضای تبلیغاتی بیرون بیاید و به صورت کیفی اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال یکی از فضاهای مهم و حساس در سطح کشور محسوب می‌شود که مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد و خداوند را شاکر هستیم که استان قزوین میزبان اجرای جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی بوده و در این حوزه می‌تواند محتوای اسلامی به مردم ارائه دهد.

دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با اشاره به تعداد افراد شرکت کننده در جشنواره تصریح کرد: 118 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که این آثار در بخش‌های مختلف دیجیتالی و مجازی تقسیم شده و با انتخاب داوران این جشنواره تعدادی از آثار حائز رتبه شده‌اند.

وی با تقدیر از اداراتی که در جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی مشارکت داشته‌اند، گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ، معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین، مدیریت آستان مقدس امامزاده حسین قزوین و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از جمله سازمان‌هایی بودند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اثتان قزوین را در برپایی هر چه بهتر جشنواره یاری کردند.

وی با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به سخنان خود پایان داد.

901

کد خبر: 820766

وب گردی

وب گردی