پورموسوی: شرمنده هواداران شدیم/خیلی از بازیکنانم اولین بار ورزشگاه آزادی را دیدند

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:من عذرخواهی می‌کنم از دوستانی که از ما حمایت کردند. متاسفانه ما بازنده بودیم و شرمنده هواداران شدیم.

به گزارش ایسکانیوز، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر گفت: من عذرخواهی می‌کنم از دوستانی که از ما حمایت کردند. متاسفانه ما بازنده بودیم و شرمنده هواداران شدیم.

وی افزود: این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و بهتر از ما بازی کرد. فولاد هم تغییرات زیادی در فصل داشت، ما ۴ بازیکن مصدوم داشتیم و با وجود ۱۰ نفره شدن حریف در دقیقه ۷۵ با وجود اینکه می‌خواستیم حمله کنیم مجبور به ۲ تعویض اجباری شدیم، این باخت برای من است و من از زحمات بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید این بازی و این نتیجه بعید نبود، بازیکنان شما نیمه اول خیلی راحت توپ را از دست دادند و نیمه اول توپ دست بازیکنان پرسپولیس بود. آیا این اتفاق به خاطر اثر بدنسازی بازیکنان است، عنوان کرد: من نمی‌خواستم این موضوع را باز کنم تا خدای نکرده پشت این باخت پنهان شوم اما خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار است که آزادی را می‌بینند بنابراین در ۱۵-۲۰ دقیقه اول آنطور که باید جدی نبودند. نیمه دوم ما برنامه داشتیم اما بعد از گلی که خوردیم شیرازه تیم برهم خورد.

پورموسوی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه توقع از تیم شما زیاد بود، فولاد خوزستان ضعیف بازی کرد یا پرسپولیس قوی بود؟ تصریح کرد: همانطور که گفتم این پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و من احساسی حرف نمی‌زنم. با خیلی از تغییراتی که داشتیم توانستیم به هماهنگی برسیم اما شیرزاد و زلیکانی را این فصل از دست دادیم. یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و گلزاده هم به دلیل سرماخوردگی شدید همراه ما نبود. ۴ بازیکن دیگر جای اینها بیایند تیم بهم می‌ریزد، بچه‌ها آنطور که باید خوب نبودند.

602

کد خبر: 820771

وب گردی

وب گردی