ویسی: خوش شانس بودیم که بردیم/تراکتورسازی بهترین خط هافبک و حمله لیگ را دارد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: کار سخت بود و ما امروز خوش شانس بودیم که مقابل تیم گردن کلفت تراکتورسازی بازی را بردیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال خوزستان و تراکتورسازی که با برتری تیم جنوبی همراه بود، گفت: با توجه اینکه بازی اول بود شرایط خاصی بود. کار سخت بود و ما امروز خوش شانس بودیم که مقابل تیم گردن کلفت تراکتورسازی بازی را بردیم. خوشحالیم که مردم خوزستان به خاطر این برد خوشحالند.

ویسی ادامه داد: خوش شانس بودیم که مقابل تراکتورسازی گل نخوردیم و مثل مردم خوزستان بدشانس نبودیم چون آنها در همه زمینه‌ها بدشانس هستند.

وی گفت: بازیکنان گمنامی گرفتیم که کارهای بزرگی می‌کنند. ما ۲۰ بازیکن را جایگزین کردیم که این کار با بازیکنان گمنام بسیار سخت است، ضمن اینکه امروز شیخ‌ویسی امروز سوپراستار زمین بود.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: پیروزی در بازی اول همیشه شیرین است، حتی اگر خودم بازی می‌کردم. چون خودم بازی می‌کردم. چون چنین شرایطی به تیم شادابی و نشاط می‌دهد.

ویسی در مورد تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی بهترین خط هافبک و حمله لیگ را دارد و آنها فوق‌العاده هستند و امروز هم روز خوبی داشتند.

وی درباره شرایط تیمش گفت: ما یک بازیکن برزیلی گرفتیم که کارتش درست نشد، اما چشم‌انداز خوبی را برای تیمم در آینده متصور هستم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: از نظر من کیفیت زمین خوب نبود و گل‌محمدی و تیمش هم شاکی بودند.

602

کد خبر: 820772

وب گردی

وب گردی