برانکو: علیپور یک کارت زرد هم نباید می‌گرفت چه برسد دو کارت/اجازه نمی‌دهیم در خانه خودمان ما را کتک بزنند و تخریب کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از این برد خوشحال هستیم و همه به همین خاطر تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو در نشست خبری اظهار داشت: همه از این برد خوشحال هستیم و همه به همین خاطر تلاش می‌کنیم. دیروز در نشست خبری گفتم اولین بازی همیشه سخت‌ترین بازی است مخصوصا امسال که ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم. دو سال قبل مقابل پدیده در بازی اول 2 بر 2 به تساوی رسیدیم و پارسال مقابل فولاد یک بر یک متوقف شدیم. حضور هواداران و تشویق آنها باعث دلگرمی ما است امروز با این پیروزی نشان دادیم همچنان با نتایج سال گذشته کارمان را پیش می‌بریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکل پرسپولیس در فصل قبل و کارت‌های بی‌موردی که بازیکنان گرفتند و به نظر می‌رسد امسال هم همین شرایط وجود دارد، عنوان کرد: روش بازی ما به شکلی است که دوئل و درگیری‌های زیادی داریم. ما حریف را تحریم نکردیم، علیپور یک اخطار هم نباید می‌گرفت چه برسد به دو کارت. او تمارض نکرد طبق مقرر هر بازیکنی افتاد نباید به او کارت نشان داد. کارت زرد دوم هم اصلاً مستحق کارت زرد نبود چرا که یک خطای معمولی و یک دوئل عادی بود. بعد از این اتفاق طبیعی است که بازیکنان کمی عصبی شوند. از بازیکنانم راضی هستم چرا که فوتبال خوبی انجام دادند آنها با فوتبال خود نتیجه گرفتند نه با درگیری و ایجاد جو عصبی. اما اجازه نمی‌دهیم در خانه خودمان ما را کتک بزنند و تخریب کنند.

وی در مورد 5 گلی که پرسپولیس در دو بازی اخیر زده و تنها یک گل توسط مهاجمان پرسپولیس بوده و امروز هم مهدی طارمی موقعیت‌های زیادی از دست داد، عنوان کرد: مهمترین مسأله کسب پیروزی است. ما مطمئن برنده می‌شویم طارمی سال قبل در چند بازی اول نبود ولی در نهایت آقای گل شد. چیزی که مایه خوشحالی ما است این است که هافبک‌هایمان بیشتر گل بزنند و آنها هم حکم مؤثر بودن تیم را افزایش دهند. همیشه دوست دارم بازیکنان دو، سه موقعیت از دست بدهند تا اینکه اصلا شانسی ایجاد نکنیم. از آنها می‌خواهم با قاطعیت تمام وارد محوطه جریمه حریف شوند و ضربه آخر را بزنند. این طور می‌توان هجومی بودن یک تیم را سنجید.

برانکو در مورد مصدومیت‌ها، اشتباهات داوری و از دست دادن موقعیت‌ها که برای پرسپولیس رخ می‌دهد، اظهار داشت: معمولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، خوشحالم شما به عنوان یک خبرنگار این مسأله را متوجه شدید، این مسأله را می‌پذیرم که داور می‌تواند اشتباه کند. از بازیکنان می‌خواهم تمام تمرکز را روی بازی معطوف کنند البته فیلم بازی را می‌بینم، معتقدم قبل از گل وحید امیری صحنه‌ای بود که می‌توانست پنالتی باشد اما الان از برد خوشحال هستیم، نمی‌خواهیم نظری در رابطه با داوری بدهیم. مهمترین مسأله این است که اصلاً فکر این موضوع که داور بخواهد به سود یک طرف قضاوت کند را نکردم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای استفاده همزمان از منشا و طارمی را دارد، گفت: منشا بازیکن جدید ما است، او چند روزی به خاطر مشکل جسمانی و بیماری تمرین نکرد و از سوی دیگر طارمی یک مقدار دیر به تیم اضافه شد او به تیمی آمده که بسته شده است. او به زمان نیاز دارد تا خودش را جا بیندازد و با بازیکنان تطبیق پیدا کند. فوتبال ما خیلی متفاوت‌تر از بازی است که پیکان انجام می‌دهد مطمئنم او بازیکن باکیفیتی است و می‌تواند خودش را به زودی تطبیق دهد. هدف ما این است که هجومی بازی کنیم تا یک فوتبال زیبا ارائه دهیم. کارمان ساده نخواهد بود، خودتان دیدید در کنار دو گلی که زدیم چند فرصت دیگر هم داشتیم، این بازی اول بود انتظار داریم که شرایطمان بهتر شود.

وی در مورد ساختار دفاعی تیمش، تصریح کرد: چیزی که شما به خوبی متوجه شدید این است که به عنوان مربی این تیم به تمام بخش‌ها و خطوط اهمیت می‌دهم ما یک بازی محکم و باثبات انجام می‌دهیم و همه‌جانبه حمله می‌کنیم. نفت تهران و فولاد حتی یک شانس هم روی دروازه ما نداشتند و این یک دلیل برای خوش‌بینی ما نسبت به آینده است. خانه از زیرساخت خود ساخته می‌شود و تیم از دفاع ساخته می‌شود.

برانکو در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه خبری منتشر شده مبنی بر اینکه گفته می‌شود مسئولان باشگاه اعلام کرده برانکو چون 900 میلیون تومان از قراردادش را دریافت کرده اعتراضی نسبت به مسائل اخیر نداشته است، عنوان کرد: شما بگویید مشکل اینکه من گرفتم کجاست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه عنوان شده برداشت در این است که او برخلاف بازیکنان اعتراضی نمی‌کند چرا که پولی نگرفته است، تصریح کرد: مشکل را شما کجا می‌بینید؟ یعنی حق گرفتن حق و حقوقم را ندارم. اصلاً این حرف را چه کسی گفته است؟ حتماً می‌خواهید الان یقه پندار خمارلو را بگیرم و گلویش را فشار دهم. همه حقوق می‌گیرند مگر شما برای کاری که انجام می‌دهید حقوق نمی‌گیرید؟ آیا من از شما سؤال می‌کنم که چرا حقوق می‌گیرید یا چقدر دریافت کردید؟ حالا من نباید حقوق بگیرم اتفاقاً تا به همین جا خیلی هم کم دریافت کردم.

602

کد خبر: 820775

وب گردی

وب گردی