طارمی: چون درباره پول حرف می‌زنیم می‌گویند تیم را بهم زدیم/ نمی‌دانم چه کسی خط می‌دهد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۲ سال حرف نزدیم و حمایت کردیم اما حالا درباره پول حرف می‌زنیم و باشگاه ما را جریمه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی بازی کند، شما نگران وضعیت پرسپولیس نیستید، گفت: وضعیت پرسپولیس خوب است، شما بازی را دیدید اما بحث حاشیه‌ای جداست. ما هم تمرین خوب داریم و هم بازی خوب. اگر تمرینات بد باشد مربی به ما می‌گوید، عملکرد هم خوب باشد پس نباید برایمان حاشیه درست کنند.

وی افزود: اگر کسی حرف یا مصاحبه‌ای دارد به خودمان بگوید، این صحبت‌ها چه نفعی برای باشگاه دارد؟ همانطور که گفتید ما با الاهلی بازی داریم، تیم‌های آسیایی به دنبال این هستند که در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرند آن‌وقت ما دعوا می‌کنیم که چرا کسی علیه ما مصاحبه کرده که تیم را بهم زده‌ایم.

طارمی در پاسخ به این سوال که شما از بازیکنان مؤثر تیم هستید چرا چنین مصاحبه‌ای علیه شما شده، خاطرنشان کرد: چون فقط ما درباره پول حرف می‌زنیم. اگر شما حقوق نگیرید نمی‌گویید چرا حقوقتان را نداده‌اند؟ 2 سال حرف نزدیم گفتیم همه چیز خوب است، حمایت کردیم و نتیجه را هم دیدیم که با همدلی قهرمان لیگ شدیم اما حالا هر حرفی می‌زنیم باشگاه جریمه می‌کند، راه می‌رویم جریمه می‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید شما در زمین عصبی بودید، تصریح کرد: نه این طور نیست، من با برانکو حرف زدم و به او گفتم که تمرین خودم و بازی خودم در زمین انجام می‌دهم. به او گفتم اگر کم‌کاری کردم به من تذکر بدهد گفت نه. نتیجه را هم دیدید، 2 بر صفر بردیم و حریف حتی یک فرصت هم نداشت. ما این روند را می‌رویم پس باید بازیکنان خوبی هم باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که این خط ها از کجا داده می‌شود، گفت: نمی‌دانم چه کسی خط می‌دهد. آمده‌ایم اینجا که بدانیم چه کسی خط داده است.

طارمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چند درصد از قراردادشان را گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: با ما قرارداد بسته‌اند اما آپشن هم گذاشتند در حالیکه در استقلال اینطور نبود. به ما گفتند یک میلیارد یا حتی کمتر مثلاً 900 - 950 میلیون می‌دهند اما آپشن هم در نظر می‌گیرند. مثلاً اگر ببریم فلان مبلغ را می‌دهند، بستگی به شرایط دارد. حالا سئوال من این است چطور بازیکنان استقلال 1.5 میلیارد یا 1.6 میلیارد قرارداد بسته‌اند اما من 2 سال در پرسپولیس 950 تومان قرارداد دارم. قهرمان نمی‌شویم می‌گویند لیاقت‌تان همین است، قهرمان می‌شویم شرایط این است. بازی کنیم یا بازی نکنیم همین است. حالا اگر این صحبت‌ها هم پخش شود باز هم جریمه می‌شویم.

602

کد خبر: 820776

وب گردی

وب گردی