درخشان: ریسک کردم سرمربی نفت تهران شدم/ به بازیکنانم ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:سرمربی تیم نفت تهران گفت: ریسک بزرگی کردم که سرمربی نفت تهران شدم، امیدوارم شرایط خوبی در ادامه داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، حمید درخشان در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل سپیدرود رشت گفت: خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و پیروز از میدان خارج شویم. با همه این سختی‌ها مطمئناً شما عزیزان اطلاع دارید ما تا ساعت ۵ عصر در حال ثبت قرارداد در هیدت فوتبال بودیم و خیلی شرایط سختی داشتیم حتی در حین بازی به لیست من ایراد گرفتند و اجازه ندادند که ۳ نفر از بازیکنان در نیمکت ذخیره بنشینند و من تنها ۳ بازیکن در نیمکت ذخیره داشتم.

با همه این شرایط توانستیم وارد زمین بشویم، خب نیمه اول خوب بازی نکردیم و طی یک اشتباه دقیقه ۵ گل زودهنگامی را خوردیم، ولی بعد از پایان نیمه اول، با بازیکنانم صحبت کردم و خوشحالم که نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و با همه این سختی‌ها پیروز از میدان خارج شدیم.

وی در ادامه افزود: من با توجه به اینکه خیلی دیر به این تیم اضافه شدم، ولی نسبت به بازی پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم، ما حتی یک روز قبل از بازی با پرسپولیس در حال شکل‌گیری بودیم و بازیکنی نداشتیم. فقط بازی با پرسپولیس از آن جهت برایم مهم بود که بتوانیم یک بازی آبرومندانه انجام دهیم. من به بازیکنانم ایمان دارم، مخصوصاً بازیکنان جوانی که در تیم من حضور دارند. مطمئن باشید که در آینده بیشتر از این بازیکنان خبرهای خوب می‌شنوید.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه چه شد که با شرایط سخت سرمربیگری نفت تهران را قبول کردید، اظهار داشت: مدیران نفت تهران ساعت ۱۱ شب با من یک جلسه خیلی سریع و مهمی داشتند و با مشورتی که کردم سرمربیگری نفت تهران را قبول کردم؛ چراکه بیشتر صحبت‌هایی که بین ما انجام شد، بحث آبروی ایران در آسیا بود؛ چراکه تیم نفت نماینده ایران در مسابقات باشگاه آسیا است. برایم مهم بود که آبروی ایران در آسیا نرود. به خاطر همین قول دادم که بتوانیم آبرومندانه در این مسابقات با شرایط سخت شرکت کنیم. من به مدیران نفت تهران قول ماندن در لیگ برتر را در سال اول مربیگری دادم و ان‌شاءالله بتوانیم در سال‌های بعد جزو تیم‌های بالانشین جدول باشیم و حتی در آسیا هم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. شاید آبروی نفت در ایران نرود برای کسی مهم نباشد اما در آسیا دیگر اسم نفت معنا ندارد، اسم ایران است که اگر آبرویی از این تیم برود می‌تواند خیلی گران تمام شود.

سرمربی تیم نفت تهران در پایان افزود: بعضی وقت‌ها در زندگی باید ریسک کرد و من هم در زندگی‌ام اینبار ریسک بزرگی کردم که سرمربیگری نفت تهران را قبول کردم. شرایط سختی داریم. باید دید که در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. خدا را شاکرم که شروع مسابقات را با پیروزی آغاز کردیم.

602

602

کد خبر: 820779

وب گردی

وب گردی