آغاز فرصت مجدد برای متأخرین مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

مصاحبه علمی متأخرین مصاحبه های دکتری داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز در استان های مختلف کشور آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده که این فراخوان آخرین فرصت داوطلبان بازمانده از مرحله مصاحبه علمی دوره دکتری تخصصی به منظور شرکت در مصاحبه علمی بوده و با هیچ شرایطی قابل تمدید نیست.

بر این اساس، داوطلبان و بازماندگان از این آزمون علمی می توانند از فردا 7 مرداد به ترتیب در استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم ( 7 تا 8 مرداد) سمنان، گلستان، گیلان و مازندران ( 8 تا 9 مرداد) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (9 تا 10 مرداد) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد ( 10 تا 11 مرداد) اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی ( 11 تا 12 مرداد) ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد (12 تا 13 مرداد) کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان (13 تا 14 مرداد) و آذربایجان (شرقی و غربی)، اردبیل و زنجان (14 تا 15 مرداد) حضور یافته و در این مصاحبه شرکت کنند.

همه متقاضیان واجد شرایط مصاحبه مطابق اعلام نتایج اولیه این دوره می‌توانند مطابق جدول زمانی در تهران و مراکز استان‌ها برای شرکت در مصاحبه علمی مراجعه کنند. تاریخ و زمان دقیق مراجعه داوطلبان از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل انجام مصاحبه هم اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش در این دوره نیز هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه اعم از با‌آزمون و یا بدون‌آزمون باید در زمان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی فیش واریز هزینه مصاحبه به مبلغ 700000 ریال را به حساب سیبا شماره 0105645020003 نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و قبل از حضور در جلسه مصاحبه به مسئول مربوطه تحویل دهند.

همچنین داوطلبانی که در بیش از یک رشته/گرایش و در یک یا چند استان دعوت به مصاحبه شده‌اند لازم است برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته/گرایش/استان مبلغ 700000 ریال را به حساب فوق واریز و فیش مربوطه را در زمان حضور جهت فرآیند مصاحبه علمی ارائه کنند.

از آنجایی که معدل و نمره پایان‌نامه درج‌شده در زمان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون ملاک دعوت به مصاحبه داوطلبان قرار گرفته است داوطلبان این دوره لازم است اصل، تصویر مدرک فارغ‌التحصیلی و ریز نمرات تأیید شده خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند. مطابق تذکر صفحه 6 دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این دوره ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب در زمان ثبت‌نام تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی برخورد خواهد شد.

داوطلبان لازم است فرم اطلاعات اولیه را از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل مصاحبه تهیه و با دقت کامل تکمیل و در زمان حضور در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مصاحبه کننده نمایند. کلیه سوابق پژوهشی و آموزشی فرد که در فرم مذکور درج می‌شود صرفاً با ارائه اصل مدرک معتبر توسط گروه تخصصی قابل ارزیابی می‌باشد ، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود که کلیه مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و آموزشی خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.

استان

تاریخ مصاحبه

البرز،‌ تهران، قزوین و قم

7 و 8 مرداد ماه

سمنان، گلستان، گیلان و مازندران

8 و 9 مرداد ماه

خراسان(جنوبی، رضوی و شمالی)

9 و 10 مرداد ماه

سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد

10 و 11 مرداد ماه

اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی

11 و 12 مرداد ماه

ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

12 و 13 مرداد ماه

کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان

13 و 14 مرداد ماه

آذربایجان(شرقی و غربی)، اردبیل و زنجان

14 و 15 مرداد ماه

200/202

کد خبر: 820926

وب گردی

وب گردی