ادامه‌ درخشش تیم‌های ایرانی در لیگ‌های مختلف

در دومین روز برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن که در شهر ناگویا برگزار می شود، در بخش بزرگسال یا دانشجویی در لیگ‌های مختلف‌، نتایج زیر به دست آمد.

به گزارش ایسکانیوز، در لیگ فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدافع عنوان قهرمانی توانست با دو برد ارزشمند به عنوان تیم اول از مرحله گروهی صعود کند. این تیم در بازی نخست ابتدا 2 بر صفر مقابل میزبان مسابقات تیم ژاپن به برتری رسید و در بازی دوم نیز تیم تایگر آلمان را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت و به عنوان تیم اول گروه به مرحله ی بعد صعود کرد.

در این لیگ تیم دانشگاه امیر کبیر هم توانست با پیروزی مقابل تیمی از کانادا و یک شکست مقابل تیم چین به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کند.

در لیگ Drop-in که از لیگ‌های جدید بوده و امسال به مسابقات اضافه شده است، تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان از اصفهان حضور دارد و نتایج آن هم در روز آخر مسابقات مشخص خواهد شد.

در لیگ انسان نمای سایز کوچک تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نتیجه یک بر صفر آلمان را شکست داد و به مرحله ی حذفی راه یافت.

در لیگ انسان نمای سایز نوجوان نیز تیم دانشگاه امیرکبیر با تیم تایوان به تساوی صفر بر صفر رسید و راهی مرحله‌ی بعد شد.

همچنین در لیگ انسان نمای سایز بزرگ تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی یک بر صفر بر نماینده ی تایلند غلبه کرد و راهی مرحله‌ی بعدی مسابقات شد.

در لیگ نائو تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با وجود شکست مقابل نماینده آلمان، راهی دور بعدی مسابقات شد.

200

کد خبر: 820951

وب گردی

وب گردی