گمانه زنی های در مورد کابینه دوازدهم غیرواقعی است

دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری در پی انتشار اخبار متعدد و ناصحیح در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی مبنی بر حضور مرتضی بانک در مناصبی در دولت دوازدهم با انتشار اطلاعیه ای این گمانه زنی ها را تهی از واقعیت اعلام و تاکید کرد: تصمیمات رئیس جمهوری بر اساس کارشناسی و در نظر گرفتن مصالح کلی نظام است.

به گزارش ایسکانیوز، در بخشی از این پیام آمده است: در روزهای اخیر، شاهد افزایش مطالب غیر موثق در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در مورد چینش اعضای دولت دوازدهم هستیم که در قالب گمانه زنی ها و شنیده ها به انتشار اخبار بدون هویت و فاقد استناد می پردازد و شائبه ساماندهی این اقدامات را بیش از پیش نمایان می سازد.

دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در پی انتشار اخبار متعدد و ناصحیح در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی مبنی بر حضور مرتضی بانک در مناصبی از قبیل وزارت کار و امور اجتماعی، رئیس دفتری رئیس جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان مناطق آزاد و غیره به اطلاع هموطنان عزیز می رساند چنین گمانه زنی هایی نه تنها تهی از واقعیت است بلکه در اساس با هدف تخریب شخصیت وی و مشغولیت سازی برای نهاد ریاست جمهوری اتفاق می افتد.

در ادامه این پیام تاکید شد: انتخاب مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از اختیارات رئیس جمهوری است و ضروری است با ایجاد فضای آرام و مناسب، دکتر روحانی را در این خصوص، یاری کرد تا کابینه ای همسو با اهداف اعلامی ایشان و بر آمده از اراده مردم شریف ایران برای نیل به اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای حل مشکلات جامعه تشکیل شود.

دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری در این اطلاعیه تصریح کرد: قطعا تصمیمات رئیس جمهوری بر اساس کار کارشناسی، مشورت با گروه ها، افراد موثر و ذی صلاح، و در نهایت با در نظر گرفتن مسائل و مصالح کلی نظام انجام می گیرد که ان شاء الله این تصمیمات مورد وثوق و تایید مجلس نیز قرار گیرد.

در این اطلاعیه دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری ضمن تشکر از پیگیری ها و فعالیت های اهالی رسانه، از فعالین این حوزه در خواست کرد با درک شرایط موجود از انجام هرگونه 'گمانه زنی' در این زمینه خوداری کنند.

گفتنی است، مرتضی بانک در دولت یازدهم معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری را برعهده داشت.

301

کد خبر: 821019

وب گردی

وب گردی