تکمیل مرکز ناباروری استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فاز دوم مرکز ناباروری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، غلام‌عباس سبز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و همچنین همکاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی فار دوم مرکز ناباروری بیمارستان امام سجاد(ع) به عنوان اولین و تنهاترین مرکز ناباروری استان بزودی آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: مکاتبات لازم با معاون درمان وزارت بهداشت در زمینه اختصاص اعتبار مورد نیاز فاز دوم مرکز ناباروری یاسوج انجام شده و بزودی مستندات لازم با هدف تسریع در روند اجرایی این پروژه به وزارتخانه ارسال می‌شود.

سبز با بیان اینکه با راه اندازی فاز دوم مرکز ناباروری عملیات کاشت نیز در این مرکز انجام می‌شود ابراز کرد: نبود مرکز ناباروری در استان کهگیلویه و بویراحمد از سال‌ها قبل به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم مطرح بوده زیرا مجبور به مسافرت به سایر استان‌ها از جمله یزد و اصفهان بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی از جمله سرپرست دانشگاه و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس برای اجرای این پروژه از هیچ کوششی دریغ نکردند افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی جزو آرزوهای مسئولان ارشد دانشگاه در دوره مدیریت جدید است.

سبز ادامه داد: فاز اول مرکز ناباروری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج روز شنبه هفتم مردادماه با حضور مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: راه اندازی فاز اول این پروژه 294 میلیون تومان در دو زمینه خرید تجهیزات و تغییر کاربری محل پروژه هزینه داشته است.

901

کد خبر: 821329

وب گردی

وب گردی