ارسال ۳۶۲  اثر به نخستین همایش تجارب برگزیده حوزه بهداشت

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: ۳۶۲ تجربه برگزیده به دبیرخانه نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت ارسال شده است.

به گزارش ایسکانیوز، عفر صادق تبریزی قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان صبح امروز (یکشنبه 8 مرداد) در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت با حضور وزیر بهداشت و درمان که در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های این همایش از بهمن سال گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: 362 تجربه برگزیده به دبیرخانه رسید و 100 مورد آن که براساس معیارها نبود کنار گذاشته شد و از بین بقیه آثار، 24 مورد برای سخنرانی و بیقه به صورت پوستر انتخاب شد.

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان ادامه داد: 3 سخنرانی و 8 پوستر مربوط به بیمه سلامت بود و بقیه مربوط به حوزه بهداشت بود که در قالب یک کتابچه چاپ خواهد شد.

تبریزی یادآور شد: سامانه‎ای راه‎اندازی شده که در روزهای آینده رونمایی خواهد شد و همه دانشگاه‎ها می‎توانند تجارب خود را در این سامانه بارگذاری کنند. یکی از کارهای که در حوزه بهداشت انجام می‎دهیم اثربخشی است و باید بتوانیم بسیاری از کارها را بدون برگزاری همایش‎ها هماهنگ و اجرا کنیم.

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: باید کاری کنیم تجربیات افزایش پیدا کند و 30 هزار بهورز و 45 هزار کارکنان شهری ما باید درگیر مسائل شوند و کم کم قدرت تفکر و حل مسئله آنها افزایش پیدا کند.

901

کد خبر: 821353

وب گردی

وب گردی