قاتل آتنا اصلانی به زندان اردبیل منتقل شد/ احتمالا دادگاه در همین هفته برگزار می شود

دادستان اردبیل از ارجاع پرونده قاتل آتنا اصلانی به دادگاه کیفری یک این استان پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری میزان،ناصر عتباتی در تشریح آخرین وضعیت پرونده قاتل آتنا اصلانیاز ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک استان اردبیل پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

وی از انتقال متهم از پارس آباد به زندان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: متهم از پارس آباد به زندان اردبیل منتقل شده و تحت مراقب ویژه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: دادگاه کیفری یک استان اردبیل اتهامات را در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل رسیدگی و حکم را صادر خواهد کرد.

عتباتی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که در جهت مطالبه جدی مردم و تشفی خاطر اهالی پارس آباد و اولیای دم، اجرای حکم به صورت علنی انجام شود.

رئیس کل دادگستری اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صدور کیفرخواست قاتل آتنا اصلانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری میزان، 29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفت‌وگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

تلاش‌ها برای یافتن او ادامه داشت تا اینکه حدود بیست روز پس از این اتفاق یعنی 19 تیر ماه، پلیس جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا شد. متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

701

کد خبر: 821365

وب گردی

وب گردی