افزایش یکپارچگی و اتحاد در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: با حضور دکتر فرهاد رهبر، شاهد یکپارچگی و اتحاد بیشتری در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر یوسف قیصری در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه هدف و مسیر کاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خدمتگراری به جامعه، توسعه علم و پژوهش و نخبه پروری است، بیان کرد: تلاشی که بر پایه اعتقادات دینی، اخلاقی و صداقت باشد، قطع بر یقین مثمر و رضایت بخش خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه با حضور هیأت رئیسه جدید دانشگاه آزاد اسلامی و فرهیختگانی چون دکتر ولایتی و دکتر رهبر آینده ای روشن‌تر از پیش در انتظار این ثمره انقلاب اسلامی است، گفت: با تحقق اهداف و برنامه های ایشان که در جلسه معارفه و کمیسیون های حوزه های معاونتی سازمان برگزار شد، بی شک مسیر تعالی، رشد و ثبات دانشگاه بهتر و سریع تر از قبل طی خواهد شد.

قیصری با بیان اینکه یکپارچگی و اتحاد در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر رهبر بیشتر خواهد شد، ادامه داد: افرادی که بر این باور معتقد باشند، هرگز علایق و منفعت های شخصی را بر جایگاه و شخصیت حقوقی خود ترجیح نمی دهند و از متغیرهای جانبی نمی هراسند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه هرچند مدت کوتاهی از حضور دکتر رهبر بر کرسی ریاست دانشگاه گذشته اما تفکرات سازنده و خلاقانه ای در کلام وی قابل درک است، اظهار کرد: وی شخصیت مستقل و آزاده ای است که عاری از هرگونه وابستگی های کاذب سیاسی است.

این مسئول افزود: این مهم ثمره سال ها تلاش و حضور دکتر رهبر در پست های مهم و اثرگذار علمی و اداری است.

قیصری به اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: تمرکز درآمدهای حاصل از شهریه های واحدها دانشگاهی، اقدامی عقلایی است که علاوه بر نظارت مستقیم بر هزینه با کمک به واحدهای کم درآمد باعث از بین رفتن رقابت کاذب میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

در این جلسه که با حضور اعضا برگزار شده بود، تصمیماتی درباره تعطیلات تابستانی واحدها و مراکز دانشگاهی استان، اقدام فوریتی برای اخذ اسناد زمین های دانشگاه و .... اتخاذ شد.

203/202

کد خبر: 821402

وب گردی

وب گردی