استاندار مرکزی در گفت و گو با ایسکانیوز: برگرداندن رونق به عرصه تولید مهمترین مسئله در استان است

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه این استان به عنوان یک استان صنعتی و اقتصادی از سیاست های سال های گذشته صدمات زیادی دیده است و بسیاری از واحدهای آن دچار ضربه شده است گفت: برگرداندن رونق به عرصه تولید مهمترین مسئله در استان مرکزی است که در دولت دوازدهم باید پیگیری شود.

محمود زمانی قمی استاندار استان مرکزی درباره آخرین اقدامات دولت یازدهم در این استان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: آخرین سفری که رئیس جمهور و هیات همراه به استان مرکزی داشتند حدود 900 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده که در بخش های عمرانی و اقتصادی استفاده شد و باعث رفع بسیاری از گره های مانع ایجاد توسعه شد.

وی تصریح کرد: البته به این معنا نیست که با رفع شدن این گره ها پس از سفر رئیس جمهور به استان مرکزی دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد و حتما در حال حاضر مشکلات دیگری وجود دارد.

زمانی با اشاره به این که از دولت دوازدهم انتظاراتی داریم، ادامه داد: انشالله برنامه هایی که در دولت یازدهم شروع شده با توجه به خواست و مطالباتی که درحماسه همیشه جاوید 29 اردیبهشت بیان شد عملیاتی شود تا این مسیر را بتوان با قوت ادامه داد.

استاندار استان مرکزی همچنین افزود: این استان به عنوان یک استان صنعتی و اقتصادی از سیاست های سال های گذشته صدمات زیادی دیده است و به همین دلیل بسیاری از واحدهای آن دچار صدمه و ضربه شده است که بخش هایی از آن حل و فصل و بخش هایی هم مانده است.

وی اصلی ترین چالش استان مرکزی را به عرصه برگرداندن تولید و رونق در استان بیان کرد.

زمانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا درباره ابقای شما به عنوان استاندار در استان مرکزی رایزنی شده است یا خیر، گفت: من سرباز جمهوری اسلامی هستم و در هر جایی که حضور داشته باشم کار خواهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی در سی و دومین سفر استانی خود در دولت یازدهم 2 آبان ماه سال 1395 به همراه 19 نفر از اعضای کابینه دولت به استان مرکزی سفر کرد.

رئیس جمهور در شهرهای اراک و خمین، زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی و وزرای وی نیز در سایر شهرستان ها برای برگزاری جلسات با مسئولان شهرستانی، افتتاح طرح ها و بررسی مشکلات منطقه حضور پیدا کرده بودند.

901/900

کد خبر: 821491

وب گردی

وب گردی