داوری بیش از 320 مقاله در اولین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی  در همدان از دریافت بیش از 320 مقاله علمی  به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا خاکساری اظهار کرد: نخستین کنفرانس پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی باهدف گرد هم آوردن جامعه دانشگاهی، محققان و پژوهشگران به‌منظور تبادل و به اشتراک‌گذاری تجارب و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه‌های تخصصی علوم ورزشی و میان‌رشته‌ای برگزار می‌شود.
مدیر گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان کرد:بیش از 320 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش رسید که از این تعداد 221 مقاله به‌صورت سخنرانی و پوستر برگزیده‌شده است.
خاکساری تصریح کرد: فیزیولوژی ورزشی و تغذیه ورزشی، ورزش همگانی و آمادگی جسمانی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، حقوق ورزشی، رفتار حرکتی، ورزش بانوان از اصلی‌ترین محورهای همایش کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.
وی گفت: در بخش مدیریت ورزش 25 مقاله به‌صورت سخنرانی و 97 مقاله به‌صورت پوستر در محور فیزیولوژی 22 مقاله به‌صورت سخنرانی و 31 مقاله به‌صورت پوستر در محور بیومکانیک، آسیب‌شناسی، حرکت اصلاحی و رفتار حرکتی 21 مقاله به‌صورت سخنرانی و 25 مقاله به‌صورت پوستر در دو روز برگزاری این همایش ارائه خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: از همه متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی دعوت به عمل می‌آورد بدون ارائه مقاله به‌عنوان شرکت‌کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.
خاکساری بیان کرد: نتایج داوری مقالات ارسالی برای این دبیرخانه بر روی سایت این کنفرانس به نشانی arss.iauh.ac.ir اعلام شده است و این همایش در روزهای 19 و 20 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC همه مقالات پذیرش‌شده به‌صورت رایگان در ISC نمایه خواهند شد.

200/202

کد خبر: 821528

وب گردی

وب گردی