طاهرنژاد : شورای شهر تهران در حق محسن هاشمی قدرنشناسی کرد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه حزب متبوعش به صورت ادواری پیشنهادات اقتصادی را به رئیس جمهور داده است در عین حال گفت که در مورد چینش کابینه پیشنهادی را به حسن روحانی نداده است.

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد مسائل اقتصادی حزب متبوع شما پیشنهاداتی را به رئیس جمهور داده است یا خیر، گفت: پیشنهادات اقتصادی را حزب کارگزاران به صورت ادواری به رئیس جمهور داده است اما در مورد چینش کابینه هیچ پیشنهاداتی را نداده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که مواضع حزبی شما در مورد شهرداری تهران چیست، بیان داشت: ما به این مقوله به صورت تشکیلاتی وارد نشده‌ایم اما آقای دکتر نجفی و مرعشی بیشترین آرا را آورده‌اند که این موضوع در دست بررسی است.

طاهرنژاد در پاسخ به این پرسش که موضع حزب شما در مورد محسن هاشمی چگونه است نیز تصریح کرد:‌ ما اعتقاد داشتیم که محسن هاشمی بهترین گزینه برای شهرداری تهران بود و هنوز هم همین اعتقاد را داریم چرا که ایشان هم جوان و هم بانشاط است و شهرداری را می‌شناسد و بالاترین اقبال مردم تهران نیز متوجه آقای هاشمی است؛ اما از این ظرفیت خوب در شورا تاکنون قدرشناسی نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش طبق منشور شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آقای هاشمی نمی‌توانستند شهردار شوند آیا این موضوع صحت دارد یا نه، گفت: شورای سیاست‌گذاری که البته خیر، اما در آن کمیته فرعی که برای گزینش افراد فعالیت می‌کرد این بحث مطرح شد اما هیچ‌گاه این مسئله مصوبه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نبوده و اکنون هم مصوبه این شورا نیست.

منبع: فارس

کد خبر: 821577

وب گردی

وب گردی