اسکو تبریز میزبان پسران تگ راگبی کشور

قم قهرمان تگ راگبی پسران زیر 16 سال کشور شد

به گزارش ایسکانیوز،دومین دوره مسابقات تگ راگبی پسران زیر 16 سال با حضور شش تیم در شهر اسکو تبریز در دو گروه سه تیمی برگزار شد که در گروه الف تبریز ب – خلیج فارس – گلستان و در گروه ب تبریز الف – قم- داتیس حضور داشتند. پس از برگزاری مرحله اول تیمهای اول و دوم هر گروه مسابقات ضربدری را برگزار شد که در مسابقه رده بندی تیمهای تبریز ب و گلستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم تبریز موفق شد با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم خوب گلستان عبور کند و به مقام سوم برسد و دو تیم قم و داتیس برای کسب عنوان قهرمانی مقابل یکدیگر صف آرائی کردند که در پایان مسابقه دو تیم با نتیجه 4 بر 4 مساوی میدان را ترک کردند و در وقت اضافی تیم قم با ترای طلائی پیروز میدان بود و توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.
قضاوت این دوره از مسابقا ت بر عهده علی درفکی ، فرشید صدیقی و نعیم هرجابی که هر سه نفر از داوران بین المللی و امیر حسین عمو پور بر عهده داشتند .
در پایان مسابقات جوایز قهرمانان توسط رئیس و دبیرانجمن ، سروش رئیس هیات انجمن های ورزشی تبریز ایوبی رئیس کمیته تبریز و نبی دوست مربی تیم های ملی اهدا گردید و در پایان مسابقات از سوی کمیته فنی 7 بازیکن برتر بشرح زیر معرفی گردید:
محمد جواد فولادوند - قم
مدثر حسن - قم
امیرحسین احمدی - داتیس
احسان رزجی - داتیس
مهدی همت خواه - تبریز ب
اکبر موسی‌پور - تبریز الف
محمدعای بادلی - گلستان

نتایج کلی مسابقات
بریز ب 7 گلستان3
تبریز الف 2 داتیس 8
تبریز ب 7 خلیج فارسش 1
تبریز الف 2 قم 1خلیج فارس 2 گلستان 5
قم 7 داتیس 3
تبریز ب 3 داتیس 5
قم 7 گلستان 4
تبریز ب 5 گلستان 3
قم 5 داتیس 4
قم مقام اول
داتیس مقام دوم
تبریز ب مقام سوم
گلستان چهارم
تبریز الف پنجم
خلیج فارس ششم

602

کد خبر: 821826

وب گردی

وب گردی