زمان ثبت نام ورودی های کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد

زمان و مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» سال ۹۶ دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ دانشگاه معارف اسلامی در رشته های «مدرسی معارف اسلامی» و «توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی» (ورودی مهرماه ۹۶)، برادران در تاریخ های ۴ و ۵ شهریور۱۳۹۶ و خواهران در تاریخ ۶ شهریور۱۳۹۶ در ساعات اداری به همراه مدارک اعلام شده جهت ثبت نام و انتخاب واحد به آدرس: قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، بین کوچه ۴ و ۶، پلاک ۷۲، دانشگاه معارف اسلامی، بخش آموزش دانشگاه مراجعه کنند.

بدیهی است عدم ارائه مدارک یا ناقص بودن مدارک، در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی شده و فرد دیگری جایگزین خواهد شد و هیچگونه اعتراضی وارد نخواهد بود.

لازم به ذکر است ثبت نام در این مرحله به صورت مشروط بوده و ثبت نام نهایی منوط به اعلام نظر گزینش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و احراز سایر شرایط است.

مدارک لازم جهت ثبت نام ورودی های کارشناسی ارشد

ورودی های کارشناسی ارشد جهت ثبت نام به مدارک، چهار قطعه عکس ۳*۲ و یک قطعه عکس ۴*۳ جدید، زمینه سفید و پشت نویسی شده، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (دو دوره)، اصل و تصویر کارت ملی (دو دوره)، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص کند (مخصوص برادران)، اصل و تصویر مدارک ایثارگری (مخصوص افرادی که از سهمیه ایثارگران استفاده کرده اند) و اصل و تصویر مدرک تحصیلی سطح دو؛ در صورت آماده نبودن اصل مدرک سطح دو، ارائه گواهی مبنی بر اتمام سطح دو همراه با معدل کل و نیز امضای فرم تعهد مبنی بر ارائه اصل مدرک سطح دو، جهت ثبت نام موقت، نیاز دارند.

همچنین پذیرفته شدگان باید تا ۳۱ شهریور۱۳۹۶ سطح دو خود را به اتمام رسانده باشند، اصل گواهی مبنی بر اتمام پایه ده کتبی، مخصوص برادران (افرادی که پایه ده کتبی خود را به اتمام نرسانده اند، یک ترم تحصیلی فرصت خواهند داشت)، و تعهد محضری مبنی بر تعهد تحصیل در دانشگاه معارف اسلامی، این تعهد نامه از هر دفتر خانه‌ رسمی (قم و شهرستان) قابل قبول است، از دیگر مدارکی هستند که برای ثبت نام مورد نیاز است.

شروع کلاس ها، از تاریخ ۱۱شهریور۹۶ است و عدم حضور دانشجو در کلاس، غیبت محاسبه خواهد شد. پذیرفته شدگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه معارف اسلامی به نشانی http://maaref.ac.ir/ مراجعه کنند.

203/202

کد خبر: 821861

وب گردی

وب گردی