جنایت پس برقراری دوستی عاشقانه در گروه تلگرامی «دوستان‌ باصفا»

حدود سه ماه پیش با شهلا در یک گروه تلگرامی به نام «دوستان باصفا» آشنا شدم و با وی رابطه عاشقانه و عاطفی برقرار کردم، چند وقت از ارتباط من با شهلا می‌گذشت که شهلا از دست شوهرش به من شکایت کرد...

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم؛ صبح ششم مرداد ماه جاری مأموران کلانتری 132 نبرد در تماس با قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت خبر قتل مرد چهل و سه ساله‌ای به نام نادر را اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران، نادر که صاحب یک مغازه تعویض روغنی بوده حدود ساعت 9 صبح همان روز (ششم مرداد) در مسیر رفتن به محل کار در منطقه افسریه، خیابان بهشتی از سوی مرد ناشناسی مورد حمله قرار گرفته و پس از ضرب و جرح با چاقو و انتقال به بیمارستان بعثت جان خود را از دست داده بود.

دقایقی بعد از اعلام خبر، بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

پس ازاعلام خبر حادثه به خانواده نادر، همسر وی در اظهارات اولیه مدعی شد که شوهرش به هنگام رفتن به محل کار با خود پول حمل می‌کرده و به احتمال زیاد این قتل به قصد سرقت پولهای شوهرش انجام شده است.

با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی متهم فراری آغاز شد.

همزمان با آغاز تحقیقات از خانواده نادر، یکی از فرزندان وی در اظهاراتش به کارآگاهان اعلام کرد که مادر و پدرش باهم اختلافاتی داشته‌اند، مادرش با مرد جوانی در یک گروه تلگرام ارتباط داشته و پدرش به خاطر همین موضوع با مادرش درگیر بوده است.

همچنین مشخص شد که پسر مقتول (نادر) ادمین این گروه تلگرامی بوده است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات سراغ همسر نادر رفته و وی را بازداشت کردند؛ شهلا همسر نادر که با وجود شواهد و قراین چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود و از ماجرای قتل همسرش پرده برداشت، شهلا در اظهارات اولیه اعلام کرد که مرد جوانی به نام آرش، شوهرش را به قتل رسانده است که سرانجام بعدازظهر روز گذشته آرش نیز در محدوده میدان هفت‌تیر شناسایی و بازداشت شد.

متهمان این پرونده پیش از ظهر امروز به شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند، آرش درباره جزئیات آشنایی با شهلا به بازپرس گفت: حدود سه ماه پیش با شهلا در یک گروه تلگرامی به نام «دوستان باصفا» آشنا شدم و با وی رابطه عاشقانه و عاطفی برقرار کردم، چند وقت از ارتباط من با شهلا می‌گذشت که شهلا از دست شوهرش به من شکایت کرد و گفت شوهرش دست بزن دارد و او را اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: شهلا از من خواست که شوهرش را بکشیم؛ من در ابتدا قصد داشتم شهلا را منصرف کنم اما در نهایت پذیرفتم که نادر را به قتل برسانم، سرانجام حدود ساعت 7:30 صبح روز حادثه، در مسیر حرکت نادر به محل کارش رفتم و منتظر وی ماندم، زمانیکه نادر رسید ابتدا می‌خواستم داخل یک کوچه وی را بزنم اما زمانیکه از پله‌های کوچه بالا می‌رفت از پشت سر به نادر حمله‌ور شدم که نادر متوجه و با من درگیر شد.

متهم این پرونده که 30 سال سن دارد، درباره نحوه قتل نادر به بازپرس گرفت: در حین درگیری، نادر قصد داشت تا از خودش دفاع کند که من ضرباتی به سر و صورتش وارد کردم و در نهایت یک ضربه با چاقو به گیجگاه او زده و از محل متواری شدم، آخر کار نیز با شهلا تماس گرفته و ماجرا را توضیح دادم که او از من تشکر کرد.

در ادامه شهلا که 11 سال از آرش بزرگتر است، مورد بازجویی قرار گرفت و در اظهاراتش به بازپرس گفت: زمانیکه با آرش در گروه تلگرامی آشنا شدم برایش از مشکلات خودم گفتم، من می‌دانستم که آرش قرار است بلایی سر نادر بیاورد اما هیچگونه درخواستی مبنی بر کشتن نادر از آرش نکردم تا اینکه آرش، نادر را به قتل رساند، من یک خط تلفن‌ همراه داشتم که از شوهرم آن را مخفی کرده بودم و با این خط از طریق تلگرام و ... با آرش ارتباط داشتم.

متهمان این پرونده پس از این اظهارات با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

701

کد خبر: 821926

وب گردی

وب گردی